Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oke dank je wel en kan dit met alle telefoons die bluetooth heeft?
Bij mij is het telefoonboek niet in de RNS310 maar op het Touch bluetooth device zelf. Moet daar nog iets voor gedaan worden of iets dergelijks?
Ik moet ook nog steeds zon ding hebben... Waar bestel ik dat??
Bluetooth pairing adapter
Artikelnummer: 3C0.051.435.PA
is gewoon bij een VW dealer te bestellen.
Staat zelfs in de webshop Bluetooth Pairing Adapter
Maar voor goedkoper zijn ze ook te vinden op Marktplaats.nl > Volkswagen Bluetooth Pairing Adapter 3C0.051.435PA €30,- - Auto diversen - Accessoires | Carkits
Maar ik heb al zo'n Bluetooth module (rechts naast de RNS310) maar ook de knop "phone" op de RNS310 die dan niks kan. Dat kun je niet koppelen aan elkaar?
Hmm.. Die knop fungeert bij jou dus als mute knop?
Bij mij overigens ook. En wat is jou sw versie van je rns?
Ik heb trouwens een touch adapter voice erbij gekocht als extra tussenweg voor dat ontbrekende menu
Werkt net ietsje leuker dan een touch adapter vind ik persoonlijk.
Ik zal zo even naar de software versie kijken, en hij werkt inderdaad als mute knop. Wat doet die "voice" touch adapter dan extra behalve dat je er tegen kan lullen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.