bluetooth

Hallo,

Ik heb even een vraagje over verschillende bluetooth modules.

Ik beschik nu over een extra schermpje naast mijn RNS310 radio, dit is af fabriek. Ik kan op het ogenblik helemaal niets bedienen met mijn RNS310 qua bluetooth, maar dat wil ik wel. Dit zou er mee te maken hebben welk type module er onder je bijrijdersstoel zit.

Nu heb ik op deze website ontdekt dat ik beschik over een 9w2 bluetooth module met part nr 1k8 035 730 d. 9W2 modules hebben allemaal part nr 7p6 035 730, en eindigen op een c of d, bij andere modellen is dat vergelijkbaar.

Om je telefoon via stuurwiel en of RNS te bedien, je telefoonboek te laden en ook nog een stereo audio spoor voor muziek wil, dan moet je volgens die site over een 9W7 module beschikken met het volgende part nr: 7p6 035 730 c. Nu staat bij dit part nr een c op het einde, maar ik heb een module gevonden die ik kan kopen voor een redelijke prijs, uit een sloop Polo, deze heeft part nr 7p6 035 730 g, dus met g op het einde.

Denk je dat ik er vanuit mag gaan dat het hier om een 9W7 module gaat, en dat dit plug en play werkt op mijn RNS310, heb gelezen dat het de ene keer wel en de andere keer niet, ook nog even dmv. VCDS moet worden geactiveerd, dit lijkt me niet zo een probleem, maar zijn er verder nog denkbare beperkingen? De module komt uit een zelfde type polo 6r wat ik nu ook heb.

Alvast bedankt!!

Groetjes Chris.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!