bluetooth rns 315

Ik heb Bluetooth in mijn RNS315. Volgens mij is dat het enige verschil met de RNS310, samen met het feit dat de RNS315 de navigatie kaarten op intern SD geheugen heeft staan. Hoewel ik volgens mij ook wel eens heb gelezen dat niet alle RNS315 Bluetooth hebben, misschien iets met software versie?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Nog een kleine aanvulling:
Na wat meer zoeken,onderzoeken en lezen over de 315:
De sticker op de achterkant is wel een leidraad wat betreft wel of geen Bluetooth
De sticker zal ongeveer de volgende tekst hebben:
Code:
VW RNS 315 EU
3C0 035 279 X
VWZAZXXXXXXXX
SW XXXX HW XXX  XX/XX
MAC: XX:XX:XX:XX:XX:XX
Alle X in het stukje hierboven kunnen verschillen per radio.
3C0 035 279 - Onderdeel nummer met eventuele volgcode, deze volgcode kan vanalles zijn
VWZAZxxxxxxxx is een uniek serienummer per unit
SW XXXX en HW XXX zijn de software en hardware versies, en gevolgd door een produtkie datum: week, jaar
Maar nu het belangrijkste :-o
Het MAC adres als die een notatie heeft met een macadres dan heb je bluetooth
Voorbeeldje van een MAC adres: AA:AD:33:23:A4:78
Maar staat er bij het MAC adres alleen maar nullen ga er dan maar vanuit dat je geen BT hebt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!