Bluetooth Handsfree

Beste forum'ers,

Ik wil binnenkort een parrot ck3000 in mijn polo gaan inbouwen, mijn radio is een RCD-310.
Mijn idee was om de microfoon van dit ding achter het kapje bij de binnenverlichting te plaatsen, zoals dit bij veel auto standaard zit.
Dit wilde ik zelf maken, of indien mogelijk, een bestaand kapje hiervoor kopen.
Ik bedoel dan het vervangen van het kapje waar de schakelaar van de binnenverlichting zit, voor een exemplaar met voorbewerkte spleetjes, waar normaal dus het microfoontje achter zou zitten.
Is dit los te verkrijgen bij de dealer?

Mijn vraag aan jullie... tips, opmerkingen..?

Gr Paul
 
Jij bedoeld deze binnenverlichting?
29678.jpg


Een zoektochtje op 3B0947105C op Ebay levert al heel wat resultaten op, kijk daar eens 3B0947105C | eBay

Als je dezelfde microfoon hebt wat bij de MKi9100 zit betwijfel ik dat dat gaat passen, de ruimte in de binnenverlichting is maar minimaal en de microfoon is relatief groot, tenzij je echt de microfoontjes los gaat slopen maar zelfs dan vraag ik me af of het niet te dik is.

Edit: Ik zie dat bij de CK3000 maar een enkele mic zit ipv een stereo, misschien dat het dan wel past. Alleen nog even de afstand checken of de kabel lang genoeg is dan.
 
Ik bedoel eigenlijk andere. want mijn polo heeft nu niet dit design lampje, en zeker niet met losse leeslampjes, maar dat kan dan ook inderdaad aan dit model kapje liggen.
Maar zoiets bedoel ik inderdaad wel. Als de kabel van de mic niet lang genoeg is maar ik zelf een verlengkabeltje, dit heb ik al eens eerder gedaan bij een parrot, en dat werkt ook prima.
Dankjewel!! meer tips natuurlijk altijd welkom

EDIT: Dit kapje is overigens van een skoda fabia lees ik nu, maar het heeft me zelfs op het idee gebracht om voor 10 euro een zelfde polo kapje te kopen als ik nu al in mijn auto heb. Dan kan ik deze bewerken.. mocht het misgaan, dan heb ik dit niet op mijn goede origineel kapje gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat klopt.. maar ikzelf vindt dit een lelijke oplossing... vandaar dat ik e.e.a anders wil doen.
Ik ga ook proberen om via de dealer een knop voor eht dashboard te krijgen, ik heb nog 1 dummy over.
Deze knop kan ik dan doorsolderen naar de groene knop van de CK3000. Deze werk ik dan weg in de armsteun..
Het is veel werk, qua wegwerken, maar ik wil het netjes hebben.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!