bluetooth adapter

Hallo,

Ik heb een bluetooth adapter voor m'n telefoon in de auto zonder display weet iemand hoe ik mijn telefoon hier aan koppel want ik heb een andere telefoon maar heb de gebruiksaanwijzing van de adapter niet meer
 
Ik zou t eerlijk gezegd niet weten :oops:
Ik heb zelf een touchadapter voice en had gehoopt dat het een probleempje van raad de code zou zijn, maar ik kan je zo helaas dan niet verder helpen :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik ga ervan uit dat je net zo'n exemplaar hebt als ik heb ( zie foto in mijn garage ).
Zo ja, die kan ik via het display op mijn tellerunit laten zoeken naar een telefoon, vervolgens met code koppelen en klaar is kees...

De adapter is wel het zelfde maar de radio is volgens mijn net iets anders er zit bij mij nog een gleufje in voor een sd kaartje. Maar het is me net gelukt

eerst de 2 knopjes op de adapter indrukken daarna contact maken en dan zoekt hij de telefoon op

Maar GEWOONJAN en WBPoloGTI bedankt voor het mee denken :)
 
Tof om te weten dat je eruit bent gekomen! :)
Ik had je graag wat specifiekere info willen geven, maar dit is wat dat betreft ook een mooie 'leerervaring', je vergeet wss niet zo snel meer nu hoe dat moet Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!