BlueGT net binnen.

Hele mooie Polo de blue GT. Vraag me alleen af er nog verschil is te merken tussen een 1.2 TSI die gechipped is naar ~ 140 PK en de BLue GT die dan standaard 140 PK heeft.
Mijn 1.2 TSI standaard 105 PK is gechipped naar 140 PK en is zeker stuk vlotter geworden en meer koppel erbij gekregen. Heeft er wel eens iemand op het forum kunnen vergelijken tussen de blue GT en en 1.2 TSI gechipped naar 140 PK? Zit zelf ook te denken aan een Blue GT maar weet nog niet of het me waard is. Zal een keer een proefritje moeten maken maar ben wel benieuwd naar andere ervaringen.
Technische verschillen in uitvoering en cilinder uitschakeling snap ik, maar ben erg benieuwd of de motor prestaties van de blue GT anders zijn dan gechipte 1.2 TSI.
 
ik denk dan dat een gechipte sneller is dan een originele als de pk's hetzelfde zijn.
vriend van me heeft een opel astra h gechipt naar 110pk en kan een originele bmw 320 goed bij houden met +-150pk van bj 2008
 
Sinds 2 Januari dus de BlueGT voor de deur staan..
We zitten de hele dag met een hele dikke glimlach op ons bekkie.!
Wat is dit een fijn wagentje geworden en een enorm verschil met de vorige. De nieuwe Polo voelt gewoon een heel stuk "volwassener".
In de D stand kan je er heerlijk comfortabel mee door de stad cruizen, en zodra je m in S zet en het gaspedaal een tikkeltje harder induwt schiet ie als een raketje vooruit.
Ik zal een dezer dagen even een paar fototjes maken en meteen een nieuw Garage-topic aanmaken.
Hier een heeeel kort filmpje toen we de polo op gingen halen.

Youtube
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
We zitten de hele dag met een hele dikke glimlach op ons bekkie.!

Dit doet me herinneren aan de tijd toen ik zomers met mijn nieuwe motor rondreed...dikke glimlach op MIN bekkie(muggen tussen de tanden)
:roll:
veel plezier.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!