blower

Beste mede polo rijders,

Ik rij een polo bluemotion uit 2011. Nu viel mij gisterenavond op dat als ik de blower op de volste stand zet, de lucht helemaal op koud en dan op de voorruit stand. er toch nog lucht in mijn gezicht geblazen worden. zet ik de lucht op de warmste stand dan is dit ook het geval, maar veel minder (niet storend) Klopt dit? hebben jullie dit ook?

ik hoor het graag van jullie (heb nu nog garantie;).

Groetjes
Robin
 
Geachte TS,

Recentelijk is mijn glazenbol kapot gevallen, tot overmaat van ramp is POSTNL het pakket dat ik heb verstuurd voor reparatie ook nog een kwijt geraakt.
Zou u dus zo vriendelijk willen zijn, en aan willen geven als het een climactic is of een climatronic.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Geachte TS,

Recentelijk is mijn glazenbol kapot gevallen, tot overmaat van ramp is POSTNL het pakket dat ik heb verstuurd voor reparatie ook nog een kwijt geraakt.
Zou u dus zo vriendelijk willen zijn, en aan willen geven als het een climactic is of een climatronic.

Vervelend van je glazen bol:).

Het gaat om een versie met de mooie ouderwetse draaiknoppen. Dus de Climactic.
 
Chuck norris :rolleyes:
Btw het heet climatic ;)
Je moet toch creatief worden, wil je antwoorden krijgen.
JCIVs1N.png




Ik zal morgen eens bij mijn auto kijken wat ie doet.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!