Blackvue Dashcam DR650GW-2CH 16GB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Polo freunde,

Ik heb zelf een tijdje terug een Blackvue dashcam met 2 camera's in mijn Polo gemonteerd en was positief verrast.
Ook reageerde er enkele forumleden dat ze een Blackvue dashcam overwogen.

Nu kan ik nog één setje van de Blackvue DR650GW-2CH 16GB krijgen voor dezelfde prijs als ik destijds heb betaald.
Ben dus zelf al voorzien, maar als iemand het ook wil dan is er ééntje beschikbaar.

Heb hem ook op MP gezet voor een hogere prijs , maar voor een forum lid hoef ik er niks aan te verdienen.

Prijs = 280 euro ( 50 euro minder dan in de webshop )

verzenden is voor eigen kosten natuurlijk :innocent:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Nu kan ik nog één setje van de Blackvue DR650GW-2CH 16GB krijgen voor dezelfde prijs als ik destijds heb betaald.
Ben dus zelf al voorzien, maar als iemand het ook wil dan is er ééntje beschikbaar.

Heb hem ook op MP gezet voor een hogere prijs , maar voor een forum lid hoef ik er niks aan te verdienen.

Kijk dit kan ik waarderen! Leuk dat je zo aan je mede leden denkt
 
  • Leuk
Waarderingen: Polo 6Ronald
Hallo Polo freunde,

Ik heb zelf een tijdje terug een Blackvue dashcam met 2 camera's in mijn Polo gemonteerd en was positief verrast.
Ook reageerde er enkele forumleden dat ze een Blackvue dashcam overwogen.

Nu kan ik nog één setje van de Blackvue DR650GW-2CH 16GB krijgen voor dezelfde prijs als ik destijds heb betaald.
Ben dus zelf al voorzien, maar als iemand het ook wil dan is er ééntje beschikbaar.

Heb hem ook op MP gezet voor een hogere prijs , maar voor een forum lid hoef ik er niks aan te verdienen.

Prijs = 280 euro ( 50 euro minder dan in de webshop )

verzenden is voor eigen kosten natuurlijk :innocent:
Cool dat je 't voor 50 euro korting aanbiedt, maar je doet jezelf tekort, op de website van Blackvue Nederland staat ie voor 349,95 voor het 16GB model.. eerder 70 euro korting :mrgreen:
Overigens kan ik iedereen een dashcam aanraden.. Een maat van me heeft de voorkant van z'n Up van een facelift voorzien omdat iemand voor hem verhaal wilde halen bij de bestuurder ernaast en dus vol in de ankers vloog voor een groen stoplicht... dashcam was net stuk gegaan, dus hij hangt mooi voor de verzekering als achterop rijdende partij.. o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: Polo 6Ronald
Ze zijn prijzig omdat het gewoon betere dashcams zijn, (er zullen ongetwijfeld ook andere goede in de handel zijn) maar wat heb je aan een dashcam als de beelden niet toereikend zijn.
Volgens mij is de 650 en de 750 hetzelfde, alleen heeft de 750 een beeldscherm. Ik heb hier zelf bewust voor gekozen om een onopvallende dashcam te plaatsen.
Ik zie hem namelijk niet zitten achter de spiegel en zit dus ook niet in de weg. Voor beelden kan je de wifi gebruiken en alles op de telefoon bekijken, ook live op een beeldscherm.

Ben nu ook aan het twijfelen om het zelf te kopen en in me andere auto te zetten, maar daar rij ik nog geen 3000km mee dus minder dus minder makkelijk te verantwoorden thuis haha.. ;)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!