Blackline LED achterlichten

Goedemorgen,

Heeft er iemand hier ooit de Blackline LED achterlichten laten monteren? Zoja, is er veel verschil te zien met de gewone leds? Ik vroeg me namelijk af of dit de moeite was ipv folie op mijn achterlichten, wat ik nu heb, die een tintje donkerder zijn. Ik vind namelijk het rode nogal erg botsen met mijn oranje kleur en een tintje donkerder maakt em af met de rest van de wagen.

Alvast bedankt voor jullie antwoord. ☺️
 
Vind zelf dat ik weinig verschil zie. Wel eens foto's zien van normale led en blackline. Misschien net een tintje donkerder, maar geen groot verschil. Overigens op foto's ook lastiger te zien uiteraard. Heb zelf de normale Led achterlichten (in donkerrood uitgevoerd). Waarom dit nou in 'donkerrood uitgevoerd' heet weet ik niet. Suggereert alsof deze donkerrood zijn, en normale halogeen lampen 'normaal' rood zijn. Collega van me heeft de normale halogeen achterlichten, zijn net zo licht/donker als de 'in donkerrood uitgevoerde' led achterlichten van mij. Hoe het bij blackline is weet ik niet.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Hier zie je het verschil, Blackline zit rechts.1614769505516.png

Ah oké. Ja ik zie een heeel klein beetje verschil nu inderdaad. Maar zou haast kunnen zeggen dat dat ook zou kunnen komen doordat er meer schaduw op de rechterkant van de auto valt. Als ik niet zou weten dat er verschil was tussen beide lampen, had ik het verschil toegekend aan de hoeveelheid licht die op de auto valt, en niet zozeer dat het een blackline is.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Verschil zie ik wel met de halogeen, ik heb de black Line leds en mijn buurman de gewone halogeen. Als we naast elkaar staan op de parking, dan zie je wel het verschil dat de mijne iets donkerder zijn. Maar misschien valt die van hem meer op omdat zijn Polo AW zwart is de mijne grijs.

De mijne zijn geplaatst door @Antera zeer goede service!!!
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
black line lijkt me ook een onnodige mod als je al led hebt tbh
Precies dit. Ik heb ze laten inbouwen omdat ik de (imo) niet zulke mooie halogeen achterlichten wilde vervangen, maar als ik toevallig de normale led achterlichten kon bestellen dan had ik dat gedaan. Verschil is nauwelijks tot niet zichtbaar.
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
Je zou ze misschien kunnen tinten als je dat mooi vind (wel apk afkeur, maarja dan even opnieuw doen ;))
Jaa ik heb ze al een keer af gedaan de folie voor de keuring hier toen, met mijn schroefsetje die gekeurd moest worden met de auto (was al in 2018) dus dat wordt achter een jaar weer afdoen als de auto vier jaar wordt en normaal voor de eerste keer naar de keuring moet. Is niet zoveel werk ook die achterlichtjes doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
Precies dit. Ik heb ze laten inbouwen omdat ik de (imo) niet zulke mooie halogeen achterlichten wilde vervangen, maar als ik toevallig de normale led achterlichten kon bestellen dan had ik dat gedaan. Verschil is nauwelijks tot niet zichtbaar.
Hoi Timothy waar heb jij die led achterlichten laten inbouwen en wat waren de kosten daarvan als ik vragen mag

Ik hoor het graag
Groet
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!