Hallo allemaal,
Even voorstellen; Mijn naam is Bjorn en sinds de jaarwisseling ben ik eigenaar van een 1.9 tdi Polo 130 Pk uit 2007. Ik wilde graag een lichte pittige en toch relatief zuinige diesel gaan rijden.
Ik woon in Zuid-Limburg, regio Sittard-Brunssum. De Polo heeft nu pas 70.000 km gereden is dealer onderhouden en hij bevalt erg goed.
Heb geprobeerd om de foto's toe te voegen, hopelijk lukt dit.
Sinds gisteren (net voor de sneeuwbui
) heb ik mijn nieuwe set wintervelgen gekregen;
15 inch Enzo H met Goodyear Ultragrip 7+.
Op de andere foto zie je de 16 inch VW velgen met zomerbanden.
De volgende projecten staan op komst;
- Open lucht filter K&N 57i in combinatie met chippen
- Veerpootbrug
Vraag 1; Waar kan ik deze items het best bestellen (lees het voordeligst met behoud van kwaliteit?)
Het chippen en het monteren van het luchtfilter moet uiteraard tegelijkertijd gebeuren.
Vraag 2: het display geeft aan dat er een service beurt nodig is. Bij wie kan ik dit het best laten doen? Aangezien ik in Zuid-Limburg woon is het handig als het redelijk in de buurt is.
Gr Bjorn
Even voorstellen; Mijn naam is Bjorn en sinds de jaarwisseling ben ik eigenaar van een 1.9 tdi Polo 130 Pk uit 2007. Ik wilde graag een lichte pittige en toch relatief zuinige diesel gaan rijden.
Ik woon in Zuid-Limburg, regio Sittard-Brunssum. De Polo heeft nu pas 70.000 km gereden is dealer onderhouden en hij bevalt erg goed.
Heb geprobeerd om de foto's toe te voegen, hopelijk lukt dit.
Sinds gisteren (net voor de sneeuwbui

15 inch Enzo H met Goodyear Ultragrip 7+.
Op de andere foto zie je de 16 inch VW velgen met zomerbanden.
De volgende projecten staan op komst;
- Open lucht filter K&N 57i in combinatie met chippen
- Veerpootbrug
Vraag 1; Waar kan ik deze items het best bestellen (lees het voordeligst met behoud van kwaliteit?)
Het chippen en het monteren van het luchtfilter moet uiteraard tegelijkertijd gebeuren.
Vraag 2: het display geeft aan dat er een service beurt nodig is. Bij wie kan ik dit het best laten doen? Aangezien ik in Zuid-Limburg woon is het handig als het redelijk in de buurt is.
Gr Bjorn