binnenverlichting

Bas zei:
Maar je mic erin plaatsen zou ik niet doen, mensen die via een carkit bellen kun je sowieso al slecht verstaan en dan al helemaal. Ik zou hem netjes bij je a-stijl zetten of onder midden voor je Teller-unit

In mijn passat zat een carkit af fabriek met de microfoon in de binnenverlichting weg gebouwd.
En dat werkte wel goed.

Misschien dat er een speciale microfoon werd gebruikt.
Maar die zijn ook wel leverbaar, weet alleen niet of die goed werken met een bury/Parrot.??
 
En is de W8 verlichting nu ook mogelijk met de extra alarm module? Bij mij zitten er ook bewegingscensoren in. Ik hoor het graag. Ik had het ook in mn Audi en het staat erg mooi.

Thanks, Guido.
 
Johan zei:
Guido, welke binnenverlichtingunit heb je?? maak er even een foto van anders! Ik kan eventueel ook jouw originele unit voorzien van de 2 rode leds!

@Johan,
Heb je hiervoor originele LED's of standaard LED's?
Dan stuur je waarschijnlijk maar heel weinig stroom door de led, anders branden ze te fel ...
 
Wat ik me afvraag;

Gaat de W8-binnenverlichting ook aan als je op ontgrendelen drukt, als je dus nog niet ingestapt bent en dimt ie ook geleidelijk uit, of gaat ie in 1x uit? Mijn huidige BM verlichting doet dat wel namelijk...

En is er iemand in de buurt van Gouda die die unit eventueel voor me in wil bouwen? Zelf ben ik namelijk a-technisch...

Groeten,

Arthur
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!