binnenverlichting

mijn alarmunit heeft twee afzonderlijke lampjes L/R en voor de achter passagiers ook een unit met twee lampjes L/R, deze laatste zou je bij het ontbreken van de alarmunit in kunnen bouwenn voor. maar of het er dan echt fraaier op wordt mag je zelf bedenken.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
@citroene
Wat was je in totaal kwijt voor deze mod?
En was het soldeer werk of wat sharky hierboven al noemde PLUG&PLAY?

Ik heb overigens de simpelste van de simpelste verlichtingsmodule erin zitten, gaat dit dan passen?
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
@Barry

bij vagtechniek.nl krijg je er dus een adapter bij.
Hierop past de bestaande stekker van de binnenverlichting.
Alleen de extra kabel naar de lichtschakelaar moet dan nog gelegd.
Deze is voor de 2 rode leds die de omgeving verlichten.
 
Deze binnenverlichting vind ik erg mooi. Vooral die rode led-verlichting.
Het vak achter de versnellingspook is ook subtiel rood verlicht als het buiten donker is, dus de rode led verlichting van de binnenverlichting zou een welkome aanvulling zijn :).
 
citroene zei:
[resize=640:nt0qszqs]http://img171.imageshack.us/img171/7037/mg4348.jpg[/resize:nt0qszqs]

Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een Bury of Parrot microfoon in de W8 verlichtings unit. zodat de mic niet zichtbaar is.

Het ziet er bij mij nu zo uit :
FotoZRZZZYHJ-1.jpg


En als de mic nu goed werkt in de W8 unit ga ik deze plaatsen.
 
@mitchi3

Onnodige offtopic opmerking ;)

Maar je mic erin plaatsen zou ik niet doen, mensen die via een carkit bellen kun je sowieso al slecht verstaan en dan al helemaal. Ik zou hem netjes bij je a-stijl zetten of onder midden voor je Teller-unit
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!