Binnenverlichting Polo 9N3

hallo allemaal,

ik ben sinds kort de trotse bezitter van een VW Polo 9N3 Sportline uit 2007.

Mijn vraag is, ik zou graag de interieur verlichting in het dak en bij de spiegels willen vervangen door LED.

Weet iemand wat voor type lampjes dit zijn.

Alvast dank voor de reacties!

Groetjes,

Leon

PS
ik kan de lampentabel hier niet vinden
 
Iemand enig idee waar ik deze los kan krijgen? Wil alles vervangen door led.
Moet 5x 36mm hebben (2 voor kenteken, 2 voor bestuurder/bijrijder en 1 voor het midden) en 2x 5W5 steeklampje toch?
 

Bijlagen

  • IMG-20150527-WA0010.jpeg
    IMG-20150527-WA0010.jpeg
    816.1 KB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Iemand enig idee waar ik deze los kan krijgen? Wil alles vervangen door led.
Moet 5x 36mm hebben (2 voor kenteken, 2 voor bestuurder/bijrijder en 1 voor het midden) en 2x 5W5 steeklampje toch?
@Davina zijn complete setjes te koop, heb de mijne gekocht in Duitsland bij hypercolor.de , meteen 3 jaar garantie..

hallo allemaal,

ik ben sinds kort de trotse bezitter van een VW Polo 9N3 Sportline uit 2007.

Mijn vraag is, ik zou graag de interieur verlichting in het dak en bij de spiegels willen vervangen door LED.

Weet iemand wat voor type lampjes dit zijn.

Alvast dank voor de reacties!

Groetjes,

Leon

PS
ik kan de lampentabel hier niet vinden
@leon11 zoals ik net ook al zei tegen Davina , er zijn complete setjes te koop , ik heb de mijne uit Duitsland bij Hypercolor.de , selecteer je model (in dit geval polo 9n3) , en je hebt meteen de juiste lampjes in je pakket. Het mooie hiervan is dat het echt goede kwaliteit is en ook nog eens 3 jaar garantie, mocht onverhoopt een ledlampje kapot gaan.. Aanrader dus! www.hypercolor.de
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  9N3  1390 cc 1.4-16V 55kW 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!