Binnenverlichting blijft branden

Hallo allemaal,

Ondanks heb ik wat problemen met mijn binnenverlichten.

Als ik de deuren sluit met de unit's voor & achter op de deurstand blijven deze branden. Het controle lampje "opendeur" op mijn dashboard gaat wel uit.

Ik heb alle deuren al nagelopen en zie hier niets vreemds, ik ga er ook van uit dat dit niet daar aan ligt anders zou het opendeur lampje op mijn dashboard toch gaan branden?

Het vreemde is dat allebei de units het hebben zowel voor en achter, heeft iemand anders dit ook ondervonden / heeft iemand nog tips om dit problemen te kunnen verhelpen?

Bedankt alvast!
 
De schakelaars bij de deur nakijken of deze nog goed reageren lijkt mij.
Heb overigens het zelfde probleem gehad bij mij was een schakelaar kapot.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Bedankt voor de snelle reacties.

De schakelaars staan wel degelijk op de deurstand hier ben ik zeker van.

Wat kan ik aan die schakelaars doen en hoe kan ik dit testen of het hier aan ligt?
 
Je deur open zetten en zelf de schakelaars indrukken, probeer deze helemaal in te drukken. Als de verlichting dan nog niet uit gaat is het zeer waarschijnlijk dat deze kapot is. Dan is het gewoon een kwestie van een nieuw schakelaartje erop zetten
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!