Binnenspiegel Polo 6R

Sinds een aantal maande rij ik VW Polo. Nu heb ik de bestuurders stoel in de hoogste stand staan en dan zit de binnenspiegel vaak in de weg. Als je naar rechts wil kijken moet ik bukken en onder de spiegel door kijken. Heeft iemand ook dit probleem en mogelijk dit opgelost? Ik zou graag een andere binnenspiegel willen monteren maar niet zonder de de ervaring van ander te lezen.
 
Twan jij zegt dat je ook slecht ter been bent. Sta jouw stoel ook op de hoogste stand, en heb je dan ook dat probleem met de spiegel?
Ik ben ook voor het uiterlijk gegaan maar ook voor de kwaliteit. Dat probleem met de binnenspiegel heb ik ook al eens gelezen tijdens een autotest in een autoblad
 
Ik heb geen probleem met mijn binnenspiegel. Ben zelf 1.80 en stoel staat in de laagste stand.
De vriendin is 1.70 en rijd altijd met de stoel in de hoogste stand. Maar ook zij klaagt niet over de binnenspiegel.
 
nee hij staat in de laagste stand zowat maar herken je probleem wel
de voorruit loopt niet erg hoog door, vandaar dat je de stoplichten ook niet ziet, er hebben al meer mensen over geklaagd.
Ik denk wel, dat als ze de voorruit langer zouden maken dit ten koste gaat van de looks
 
Hoezo looks?
Voordat we deze kochten hebben we ook bij de citroen dealer gekeken naar de C3. Omdat ik een automaat moet hebben kom je daar in de duurste uitvoering. Deze heeft een voorruit die een stukje in het dak doorloopt, dit is erg mooi. Het probleem is alleen dat de citroen niet zo waarde vast is als de VW.
 
Dan haal je de spiegel dr toch uit, sorry hoor maar ik snap de vraag eigenlijk niet.. ik ben zelfs nog 3 cm langer maar kan me je probleem niet voorstellen, hoe heb je die rugleuning staan dan?

En als je stoplichten niet goed kan zien, moet je niet tot de stopstreep rijden maar gewoon een meter óf 2 eerder stoppen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!