Bijzondere wagentjes gespot?

'Foute' optische tuning :)

Geïnspireerd door dit artikel werd ik benieuwd naar extreme (of extreem lelijke) Polo tuning. Even op gegoogled met het volgende resultaat:

52837684_2--polo-1-4-tuning.jpg


d6357c7ea7e3072b2b1f56b683c7f42d.jpg


VW%2520POLO%2520TUNING%2520JOJO%2520A2.jpg

Ik kan niet zo goed begrijpen dat er mensen zijn die dit soort bumpers en spoilers mooi vinden.

POLO_2.jpg

Hopelijk neemt de tuner van dit geval zichzelf niet al te serieus :)

polo-tuning.jpg

Check die velgen dan!

tuning.jpg

Eeek!

volkswagen-polo-6n-tuning.jpg

Da's pas een grille haha.

Over smaak valt niet te twisten gelukkig :). Nog meer mensen met bijzondere foto's?
 
Re: 'Foute' optische tuning :)

ze noemen dit toch Ricers Stick Out Tongue? mensen die optisch hun auto verbouwen maar niet intern hun motor?
ff copy paste van wikipedia:

Ricer -->
A person who modifies a low-powered and/or cheap car using after-market parts to make it look more powerful or sporty than it actually is
 
Re: 'Foute' optische tuning :)

Ik heb zelf liever een wagen die er zo standaard en simpel mogelijk uitziet maar dan onder de motorkap flink verbeterd is xD Op zo'n manier dat alleen een echte kenner kan zien dat er iets aan verandert is zonder de motorkap open te doen Stick Out Tongue
 
Er reed zonet een Reliant Regal 3/30 (lang leven Kentekencheck Stick Out Tongue) langs bij mij in de straat :lol:
Voor degene die hem niet kennen, het is een broertje van de Reliant Robin die ze in Top Gear misbruikt hebben Stick Out Tongue

Zo'n wagentje was het maar dan in het blauw:
reliant_regal_red-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!