Bijpassende koplampverlichting bij led DRL

Beste forumleden,

Sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een zwarte 1.2 BM uit 2011. Ik zit al een paar dagen de topics door te lezen om een idee te krijgen wat ik allemaal kan aanpassen in mijn auto. Ik heb ledjes besteld met canbus voor mijn interieur, DRL, stadslichten en kenteken. Nu vraag ik mij af of dat niet lelijk zal staan icm met de functie bochtverlichting/dimlicht. Ze zullen beiden verschillen in kleur. (Denk ik, heb de ledjes nog niet binnen)

Welke opties zijn er voor de koplampen? Moeten die hele units veranderd worden of kan ik toch nog met iets combineren dat iig er stoer uitziet :). Wil af van dat warmwit gedoe..

Alvast een foto van mijn auto. De velgen zijn ook zo lastig te kiezen! Tips daarover is altijd welkom :).

Alvast bedankt, supergave forum. Brengt me op leuke ideeen.
 

Bijlagen

  • IMG-20160318-WA0008.jpg
    IMG-20160318-WA0008.jpg
    2.1 MB · Weergaven: 60
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 
Ik heb de goedkoopste oplossing H7/H7 met Osram Nightbreakers en Plhilips Silver knipperlichten. De H7s hebben een zee van licht vergeleken met de nachtkaarsjes van de H4 en LED dagrijverlichting is ook heel wat 'moderner' dan die gele
20160330_174643_Hoogmeer.jpg

20160330_174708_Hoogmeer.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
Bedankt voor de reacties,
Wat bedoel je met H7/H7? Zijn dat 2 aparte lampen voor de dimlicht en grootlicht?

Die zilveren knipperlichten zijn idd een stuk beter dan die ik nu heb. Die komen er zeker in.
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 
Als het goed is heb je nu H4 units in je Polo, dat is standaard bij de Polo Bluemotion. Je kunt deze units omruilen voor H7, zoals hierboven. ( 2 aparte lampen voor dimlicht en grootlicht, beide H7) Je kunt ook kiezen voor de OEM Bi-xenon set van chucknorris voor 525 euro, voor de set een hele mooie prijs.
Tegenwoordig heb je ook al H4 Led lampen voor je dimlicht maar hier heb ik geen ervaring mee, misschien anderen op het forum wel of anders informeren bij xenonlamp.nl, onze sponsor.
Wil je gewoon andere halogeen lampen in je huidige units dan zou ik voor de Philips White Vision gaan, mooi wit licht. Wel aardig aan de prijs als je bedenkt dat ze na een jaar meestal al stuk gaan. ;)
 
Ik kom er niet meer uit!..

Ik heb ledlampjes besteld voor stadslicht interieur kentekenverlichting.. werkt prima heel mooi.. alleen vraag ik mij af wat de bm 1.2 uit 2011 standaard heeft als dimlicht en grootlicht.. h4 of h7. Deze zitten namelijk in 1, als 1 lamp. Nu kijk ik bv op Aliexpress naar led lampen. Ik zou graag led willen inbouwen als dim/grootlicht. Prijzen verschillen van 20 tot 50 euro. Welke zijn geschikt? Kunnen jullie een paar linkjes plaatsen, ik wil een miskoop vermijden. Heb ik h4 of h7 nodig en bijvoorbeeld welke (link).

Alvast bedankt jongens, fijne avond.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 
Je wilt je hoofdverlichting voor als je in het donker rijdt (je H4 lamp) vervangen door een LED versie?
Het is al weer even terug dat ik me er mee bezig heb gehouden maar volgens mij is dat lastig / onmogelijk / onbetrouwbaar. Als je het niet al te duur wilt maken kun je het beste een wit-licht h4 lamp van philips of osram nemen.
 
Je wilt je hoofdverlichting voor als je in het donker rijdt (je H4 lamp) vervangen door een LED versie?
Het is al weer even terug dat ik me er mee bezig heb gehouden maar volgens mij is dat lastig / onmogelijk / onbetrouwbaar. Als je het niet al te duur wilt maken kun je het beste een wit-licht h4 lamp van philips of osram nemen.

Helemaal correct. Maar hoe zit het dan met zulke units; zijn deze niet betrouwbaar? lastig? ..
http://s.aliexpress.com/zYJZzm2e

Zijn die philips lampen wel hetzelfde kleur als de ledjes 6000k. Anders zal het vast lelijk staan met de stadslichten en bochtverlichting.
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!