Big brake kit

hallo,
Ik wil graag het gat achter mijn velgen een beetje opvullen met wat grote remmen. Nou heb ik geen verstand van hoe dat zit met maten en waar ik terecht kan waar iemand mij hiermee kan helpen. Ik rij momenteel op 17' weet iemand waar ik even langs kan rijden om wat wijzer te worden?
Mvg, Michiel
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
Zo te zien heb je een 1.4 85pk met dus 256x25mm schijven voor en 232x12mm schijven achter.

Aan de voorzijde moet je gauw je fusee vervangen omdat je schijven voor in een fusee met geintegreerde drager zit. Grotere remmen hebben een losse drager. Je kunt zo richting 288x25mm van een TDI/GT/6R GTI of 312x25mm van een Polo 6C GTI of ee Polo WRC (of een paar Golfjes/Audis).
Aftermarket big brake kits gaan nog wel groter. Geen verstand van.

Voor achter... Het grootste dat je denk ik zult vinden is 256x22mm schijven achter met materiaal van bv een Polo WRC.
(let op dat je niet schijven/klauwen koopt van een vooras).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!