Bi-Xenon montage in het noorden?

Ik ben al een tijdje wat aan het rondkijken naar Bi-Xenon lampen voor m'n polo. Het setje opzich, en volgens mij inclusief alles wat nodig is, kan ik wel via internet kopen.

Nu weet ik dat er wel mogelijkheden voor montage zijn in het midden van het land, maar niet in het noorden van het land.
Is er geen andere mogelijkheid dan naar het midden van het land te rijden, of zijn er in het noorden ook adresjes?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
Doe het niet .kost teveel geld achteraf spijt.


ik heb heb het ok gedaan 1,2 bluemotion eerst begonnen ze allemaal over boardnet willen ze jou nieuwe computer verkopen terwijl die erin zit is gewoon goed is.

200.-

Koplampen kan je niet zelf instellen boven/naar beneden . Om dat je auto computer niet goed is volgens hun kan gemaakt worden 500.-


Ik was het hier niet mee eens en heb het niet gedaan.


650.-

Laten ze jou autolamp zien. In het donker kom je thuis zit er allemaal stof in de lampen. En zo kan ik nog wel meer dingen noemen , pro car audio Ridderkerk ga er niet heen slechte service onaardige mensen. Marokkaans volk sorry ik stem dit jaar op wilders puur aleen al door dit voorval. Mvg Joey 073
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe het niet .kost teveel geld achteraf spijt.


ik heb heb het ok gedaan 1,2 bluemotion eerst begonnen ze allemaal over boardnet willen ze jou nieuwe computer verkopen terwijl die erin zit is gewoon goed is.

200.-

Koplampen kan je niet zelf instellen boven/naar beneden . Om dat je auto computer niet goed is volgens hun kan gemaakt worden 500.-


Ik was het hier niet mee eens en heb het niet gedaan.


650.-

Laten ze jou autolamp zien. In het donker kom je thuis zit er allemaal stof in de lampen. En zo kan ik nog wel meer dingen noemen , pro car audio Ridderkerk ga er niet heen slechte service onaardige mensen. Marokkaans volk sorry ik stem dit jaar op wilders puur aleen al door dit voorval. Mvg Joey 073

Jij bent echt een bekrompen persoon.

Autobedrijven/dealers/autohandelaren.

Algemeen bekend dat zij veel sjoemelen.

Ik laat mijn auto altijd bij een merkdealer doen en nog word ik genaaid waar je bij staat.

Nu heb jij te maken met een Marokkaan die je iets verkoopt dat niet goed is en ga je meteen een politiek misplaatste reactie geven.

Triest ben je.
 
k het was fout van me heb er goed terug over naar gedacht sloeg nergens op.

ik was boos en dan typ of zeg ik wel is rare dingen .

was niks persoonlijks bedoelt.. ik doe dat niet echt... met da wilders gedoe,

maar als je zag wat ik zag dan snap je wat ik bedoel ...


maar ik snap ook als jij die zin zou zeggen..

komt in ieder geval op neer.. Excuses
 
k het was fout van me heb er goed terug over naar gedacht sloeg nergens op.

ik was boos en dan typ of zeg ik wel is rare dingen .

was niks persoonlijks bedoelt.. ik doe dat niet echt... met da wilders gedoe,

maar als je zag wat ik zag dan snap je wat ik bedoel ...


maar ik snap ook als jij die zin zou zeggen..

komt in ieder geval op neer.. Excuses

Gelukkig bied je je excuses aan, want dergelijke berichten kun je niet zomaar plaatsen.
Daarnaast hoef je niet meteen te generaliseren, want in mijn geval zal het eventueel gedaan worden bij Bouma Autocomfort in Groningen. Niet elk bedrijf werkt op dezelfde manier, dus betekent dit niet meteen dat ik met dezelfde problemen te maken krijg.

Ontopic!

Ik heb nu een bericht gestuurd via hun website en via hun emailadres, maar nog niks teruggekregen. Dus ik denk dat ik morgen even bij ze langs rijd, moet toch naar Groningen. Ben benieuwd!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!