Betere speakers in Polo BM

Hallo iedereen,

Graag wil ik mijn standaard BM speakers upgraden met de volgende set PIONEER TS-A171Ci autoluidsprekers, mijn vraag is of iemand weet of dit gewoon aan te sluiten is op een RCD-310 of dat ik een hele andere radio erin moet zetten?

Zelf heb ik hier niet echt veel verstand van en zal dit dus ook gewoon laten inbouwen door een bedrijf, maar als het mogelijk is dan bestel ik de speakers alvast online, en heb ook al een pioneer TS/WX77A sub online besteld en dan zou ik het allemaal in 1 keer laten in bouwen.

Ik hoop dat iemand me hier even een handje bij kan helpen.

Alvast heel erg bedankt groetjes Kris
 
Deze set zal precies goed zijn voor je originele radio, die levert sowieso niet meer dan 50watt rms dus moet allemaal goed op elkaar aansluiten!

Wellicht zijn er ook nog mensen op het forum die eventueel voor je kunnen inbouwen (ligt er aan waar je woont) en anders inderdaad naar een speciaalzaak gaan :)

Edit:

Bedenk me net dat je alleen een "probleem" hebt met aansluitingen, je hebt ook voertuig specifieke 2 componenten systemen.. bijvoorbeeld deze is plug&play:

http://www.hifimotive.nl/product/89/audio_system_mx_165_golf_vw/78/volkswagen/15/voertuigspecifiek/

Uiteraard kun je de connector ook gewoon los knippen en netjes solderen, alleen moeilijker terug te bouwen als je weer origineel wilt plaatsen.
 
Heel erg bedankt voor deze reacties, morgen ga ik dan de speakers en het kabeltje even bestellen.

Als ik alles binnen heb dan zal ik het laten inbouwen, mocht iemand hier op het forum zijn die dat eventueel ook kan inbouwen dan zou dat ook heel fijn zijn, uiteraard met een vergoeding. Ik woon zelf in Nieuwegein ben dagelijks in Vianen, Utrecht, Gorinchem.

Als ik uiteindelijk alles binnen en geïnstalleerd heb zal ik uiteraard even laten weten hoe alles is verlopen :)
 
Oke bedankt Johan, ik zal van de week ook even hier langs zo een audio speciaalzaak rijden om te vragen hoeveel het ongeveer gaat kosten om alles in te laten bouwen. Mocht dat echt veel zijn dan zal ik even kijken om inderdaad samen met iemand van het forum het in te bouwen.
 
Iedereen heel erg bedankt voor de hulp :) Uiteindelijk heb ik de speakers toch in laten bouwen door een kennis die werk bij een garage.

Alles is netjes weg gewerkt je ziet er helemaal niets van en ben echt uiterst tevreden met het geluid Big Grin

Wel belangrijk, als iemand ook dezelfde speakers besteld heb je ook nog luidspreker ringen nodig omdat de speakers een stukje dieper zijn dan orgineel, gelukkig paste het allemaal nog wel achter de deur dus het orginele rooster zit er nog voor.

Nogmaals bedankt iedereen voor de hulp :)
 
Het zijn de PIONEER TS-A171Ci autoluidsprekers geworden :) alleen de tweeters die erbij zaten heb ik er niet in laten bouwen, daarvoor moest er echt het een en ander verbouwd voor worden dus heb dan alleen de speakers uit de voordeuren veranderd en die bij de achter deuren de orginele erin gelaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!