Betekenis "VICS" op display

Ik heb de tellereenheid van de Blue GT in mijn TSI in laten bouwen. Werkt perfect, is een hele verbetering!
Ik zie nu in het Audio menu de letters "VICS" staan (zie rode kader op foto) staat er zowel bij radio weergave als bij het spelen vam MP3's vanaf de SD. Iemand enig idee wat hier de betekenis van is?
 

Bijlagen

  • IMAG0036.jpg
    IMAG0036.jpg
    15.1 KB · Weergaven: 172
Je hebt helemaal gelijk met je opmerking over Japan!! Ik had met behulp van VCDS mijn vorige eenheid op Japan gezet omdat hij dan het benzineverbruik op km/l zet ipv de standaard l/100km. De garage heeft nu mijn nieuwe Blue GT eenheid geplaatst, en kennelijk wordt dan de codering precies overgenomen en staat de nieuwe eenheid ook op Japan. Voor het verbruik maakt het niet meer uit, want dat is in de Bue GT eenheid zelf in te stellen. Ik zal hem dus weer terugzetten op Europa, en neem aan dat er dan TMC komt te staan ipv VICS.

Bedankt voor de rake opmerking, anders was ik er nooit achter gekomen!!
 
Klopt idd. Bij de Blue GT toerenteller begint het rode gebied bij 6000 en de kilometerteller loopt door tot 240 km/h. Dit is dus precies hetzelfde als bij de originele instrumenten in mijn TSI. De GTI teller loopt door tot 280 km/h, dan vond ik wat overdreven voor een TSI :). Verder is hij identiek aan de GTI teller.
 

Bijlagen

  • IMAG0034.jpg
    IMAG0034.jpg
    12.9 KB · Weergaven: 124
Ik heb hem via het formum "www.motor-talk.de" besteld bij "campagnolo". De unit zelf kost 250€ + 20€ verzendkosten. Het inbouwen bij de dealer kost ca 100€. Dealers zijn er overigens niet erg happig op om hem in te bouwen. Je moet je goed voorbereiden, anders vertellen ze je dat het niet kan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!