Betaling aan CJIB :)

ja dat was alweer in Mei volgens mij...ugh ik was toch redelijk chagerijnig erover maar goed...was me eigen schuld dat ik zo hard reed...

Speed tickets word echt keihard afgestraft in NL...
 
ja die boetes zijn tegenwoordig niet meer normaal man :roll:

ik heb het dan ook snel afgeleerd om wéér snel te gaan rijden...ik rijd liever iets langzamer gewoon 100 dan ipv elke keer 10-20 km te hard rijden (ook nergens voor nodig want je wint daar mee misschien één minuut ofzo)
 
aantal keren een kleine boete gehad...

Had net 2 weken mijn rijbewijs, 4km te hard :mrgreen: (16 euro)
1x even snel naar centrum 1x op heenweg + 1x op terugweg zelfde plek :roll:
(2x 26 euro)
1x uit mijn werk naar huis (26 euro).

't valt mee, meestal ga ik even bij Arnhem de grens over om echt hard te rijden, of als het heeel rustig is, en ruim van te voren eventuele conrroles kan zien aankomen :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
al jouw boetes bij elkaar is nog steeds goedkoper dan mijn 240 euro boete :(
maar goed altijd als je die verdomde CIJB brief binnenkrijg dan denk je ook altijd oh shit...wie is het nou weer geweest...
 
Welliswaar niet met de polo, maar de motor... Gisteren is met veel pijn in de portemonnee 316 euro afgeschreven... OUCH!

Mijn hoogste boete tot nu toe, en hopelijk de laatste in deze grootte...

(38 km te hard op de snelweg)
 
ik heb gelukkig nog maar 1 keer hoeven te betalen , 56 euro , flits paal , bij de heineken op de n11 .

oh nee ik hoefde hem geen eens te betalen , omdat het toen mijn eerste was , hebben mijn ouders hem betaald.

wat een geluk , maar ja als ik over 3 weken mijn polo heb , hoop ik het ook zo te houden 1 bekeuring in de 8 bijna 9 jaar.
we gaan we een keer naar duitsland zal me record van 210 op de motor niet kunnen verbeteren.
 
Shit jongen :shock: wat is dat mega hoog zeg...

ik had al moeite om 240 euro over te maken :roll: laat staan 316

SilencerNL zei:
Welliswaar niet met de polo, maar de motor... Gisteren is met veel pijn in de portemonnee 316 euro afgeschreven... OUCH!

Mijn hoogste boete tot nu toe, en hopelijk de laatste in deze grootte...

(38 km te hard op de snelweg)
 
niet trots op, achteraf wel blij om want doe t nooit meer en anders wordt t alleen maar gekker. was 183 waar 100 mocht, en idd + wat tijd ontzegging.. inmiddels alweer 2 jaar geleden en sindsdien maar 1 boete voor 5 km te hard gehad
 
Lang leve de smartphone en de websites van BNR, Q-music, Eileen/Flitsservice.nl, fliters.mobi.

Dankzij deze websites ben ik op de hoogte van de laatste mobiele snelheidcontroles. Dit lijkt prima te werken want ik heb al ruim 2 jr geen bekeuring meer gehad. Voordat ik een smartphone had kreeg ik gemiddeld 1x per jaar een hoge bekeuring (ergens tussen 150 & 250euro).
 
is idd wel handig... niet betalen verkeersboetes betekend gesignaleerd staan en dan ben je dus de lul bij standaard controles.

Ik heb 3x een boete gehad van meer dan 10km te hard...
- Op de A7 bij werkzaamheden groningen/hoogkerk, 90 waar 70 mocht (moeder had beroerte gehad en ik was enige familielid dat binnen het uur bij het ziekenhuis kon zijn).
- Bij hardegarijp (stoplicht flitskast direct na de spoorwegovergang), ik was aan het handsfree bellen en had daardoor niet gezien dat de auto niet genoeg op de motor afgeremt was, dat was 65 waar 50 mocht.
- Bij recreatiepark de grote wielen, daar zit een kruising in de N355 waar je eventjes terug moet naar 70. Gepakt met 100 na correctie omdat ik met de flow van het verkeer mee reed op de linker strook (Zeer overzichtelijke kruising met uitermate voorspelbare stoplichten).

Voor de rest voornamelijk cruisecontrol-naai-boetes bruggetjes af. Afgelopen half jaar nog maar 1x geflitst met 3km/h te hard.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!