Bestuurderszijde raambediening werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een Polo 6r trendline van 09/13 met een probleem aan de electrische ramen.
De ramen werken prima aan de passengierzijde en achterin, maar aan de bestuurderszijde werkt de raam niet en kan ik de andere ramen ook niet bedienen.
De knop van de centrale vergendeling, en de bediening van de spiegels werken wel. Ook brandt de verlichting rondom de bediening van de ramen als je de verlichting aan zet.
Ik heb de zekering gecontroleerd en de oranje stekker tussen deur en chassis gecontroleerd.
Ook heb ik het deurpaneel losgenomen en de stekker aan de bediening gecontroleerd.
Met controleren bedoel ik dat ik gekeken heb of ze goed vast zaten, ik heb niets doorgemeten.
Hebben jullie enig idee waar ik het in kan zoeken? Alvast bedankt voor jullie reacties.
neira
Berichten: 1
Geregistreerd: za 23 jul 2016, 11:09
 
Volkswagwn  Polo 63  1.2 44 kw 
Er zal wel wat vocht in de raambediening zijn gekomen. Dit kan gebeurd zijn met uit/instappen tijdens een regenbui. Helaas zijn ze daar wat gevoelig voor en zorgt oxidatie op de printplaat voor probleempjes.
Toevallig vorige week hetzelfde gehad met mijn Caddy.
Je kan er voor kiezen om hem uit elkaar te halen en kijken of de schade nog meevalt en je het schoon kan maken..... Of je koopt gewoon een nieuwe. ;)

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Bedankt voor je reactie. Ik heb de schakelaar los gehaald en de printplaat bekeken. Die ziet goed uit , geen vocht. Ik kijk nog even verder. Andere suggesties zijn van harte welkom 20160808_162358.jpg
 
Volkswagwn  Polo 63  1.2 44 kw 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Hier ook het probleem, echter doet de bediening van de passagiers kant het ook niet...
Ramen gaan niet naar beneden (staan gelukkig dicht) ook hoor ik de motortjes niet en werkt het insteken en omdraaien van de sleutel in het externe sleutelgat ook niet.
Polo 9N3 2006
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!