Bestuurders stoel verlagen

Sow.. net aangemeldt en al mijn eerste vraag :)

Ik had deze niet gevonden via de zoekfunctie

Is het gemakkelijk voor elkaar te krijgen om de bestuurders stoel nog extra te verlagen ?

Ik heb de bestuurdersstoel nu al in de laagste stand staan, maar deze mocht voor mijn smaak nog ietsjes lager.

Is dit een kwestie van.. "enkeleschroevenlosmakenietsverschuivenenweervastmaken"

of..... toch meer werk, of zelfs niet mogelijk ?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden
 
link brengt mij gewoon naar homepage? zou dit ook wel willen weten eigenlijk omdat de stoel totaal niet laag gezet kan worden, zit nog bijna met men knieen tegen het stuur op de laagste stand.
 
de stoel bij een 3drs kan wel nog ongeveer 5-10cm naar achter.
ben zelf 1.95 en ook last van de knieen tegen het dashboard.
toevallig deze zaterdag de stoel iets naar achtergezet.
stoel moet er compleet uit, en de lipjes aan de achterzijde dienen weggebogen te worden.
ongeveer 30 - 60min werk.
Niet goed, geen geld terug garantie Big Grin
 
dit weekend ga ik een mooie howto maken voor het verder naar achter kunnen stellen van de stoel(niet lager). bij highline en gti stoelen kan alleen de stoel met de hand lager gesteld en dan zit de stoel echt op zijn eind. hoe het bij de comfortline zit weet ik niet. dit zal ongetwijfeld ook naar beneden kunnen. maar dit zal zelf gedemonteerd en vastgemaakt moeten worden.
 
link brengt mij gewoon naar homepage? zou dit ook wel willen weten eigenlijk omdat de stoel totaal niet laag gezet kan worden, zit nog bijna met men knieen tegen het stuur op de laagste stand.

haha, kunt ge niet genoeg "sjinke" ofw? Stick Out Tongue
Die stoelen gaan toch meer als laag genoeg. Schuif hem dan gewoon wat meer naar achter. Stick Out Tongue
 
haha, kunt ge niet genoeg "sjinke" ofw? Stick Out Tongue
Die stoelen gaan toch meer als laag genoeg. Schuif hem dan gewoon wat meer naar achter. Stick Out Tongue

haha je weetzelf Stick Out Tongue, dat eigenlijk niet zo zeer ma vind de stoelen niet laag genoeg gaan inderdaad ik wil dat ik redelijk laag zit in de auto maar toch nog gewoon recht en dus niet met u kont vooruit dat je zo ligt in de auto, en stoel achteruit zetten is geen optie wil dat men knieën nog lichtjes gebogen zijn bij het induwen van de koppeling en moet ook nog dicht genoeg op het stuur zitten zodat ik beide handen lichtjes gebogen heb wanneer ik eens goed doorrijd ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!