Bert zijn VW Polo 9n

Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Jongens, ik heb weer zin om heel veel dingen aan mijn polo te veranderen!
Het zijn kleine dingetjes, want 2 x vakantie dit jaar en moet een nieuwe laptop aanschaffen. Dus als student moet ik het helaas rustig aandoen. Hieronder wat ik allemaal ga doen de komende tijd:

1. Kamei armsteun
2. sleepoog kapje golf 4
3. Nieuwe automatten (iemand bekend met automatten.nl?)
4. 2 chrome ringen om de mistlampen heen (weet iemand waar ik dan krijgen, kan het zelf nergens vinden, alleen dat iemand dat had op polo9n.info)
5. luxe kentekenplaten (opgelegde letters)
6. Zonnebril koker (van welke volkswagen komt deze?)
7. chrome ringen over de licht en warmte/airco regelaars (al besteld)
8. Waarschijnlijk toch het middenconsole spuiten in Satijn silver of de kleur van de auto

Eind van het jaar:

8. Hopelijk nieuwe lichtmetalen velgen (grootste kostenpost voor mij)
9. achterruit en ruiten van achterdeuren laten blinderen

Als laatste:

10. Onderlippen in kleur spuiten
11. Nieuwe pookhoes

Nog veel te doen dus! Maar het komt allemaal goed!
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Leuke updates :).

Automatten.nl ken ik persoonlijk niet. Ik haal meestal automatten bij matten-online.nl. Daar ben ik wel over te spreken.

Ben benieuwd naar de vorderingen. Ik moet ook nog nodig sparen voor LM velgen (17").

Gr. Wouter
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Weet iemand welke type Thule allesdrager op mijn polo past? Ik heb op de website gekeken, maar ik werd daar niet veel wijser!

Wie kan mij helpen? evt. prijs?

Alvast bedankt!
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

Ik denk dat ik het gevonden heb!

Voor Polo MK 4 2002/2005 en 2005/2009

Thule voetset: 754
Thule stangenset (staal): 761
Thule kitset: 1589

Nu nog kijken waar ik ze zo goedkoop mogelijk kan krijgen :mrgreen:

( misschien een onnozele vraag :roll: , maar is het te doen en veilig om 2 fietsen op de dak van je polo naar Zuid-Frankrijk te vervoeren? Heb geen trekhaak, dus dit is enige manier! )
 
Re: Jordy zijn VW Polo 9n 1.4 16v Atlantic

myfirstcar86,

hallo,

ik heb ook mistlampen van het merk DEPO gekocht zonder kabels, zie dat jij ze ook nog niet heb aangesloten?

Nu inmiddels wel? en waar heb je de kableboom gekocht?

gr
schoeman
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!