Benzinelucht bij starten koude motor.

Sinds kort ruikt de auto naar benzine waarna ik deze met een koude motor start. Heeft 1 van jullie misschien enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Ik wil hierbij wel opmerking dat ik hem morgen opnieuw ga starten en dan kijken of de lucht onder de kap vandaan komt of uit de uitlaat maar vermoedelijk onder de motorkap vandaan omdat het binnen 5s naar benzine ruik door de airco in de auto.( vermoed ik ). Ik heb al veel ellende gehad met mijn auto helaas :(.
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4, Pearl White. 
Dat zou kunnen, hij is nu warm dus heeft weinig nut, maar moet ik dan aan de slangen denken of in de buurt van de tank? Het is een probleem wat op veel plaatsen kan zitten, dus het is voor jullie ook lastig inderdaad;).
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4, Pearl White. 
yep, is meer gokken/glazen bol kijken.
weet je wat, anders stel je jezelf en je polo eerst eens fatsoenlijk voor. we beogen immers een community te zijn en niet echt helpdesk voor eendagsvliegen met vragen ;) . dan weten we ook een beetje wat voor auto het is, dat wil ook wel eens helpen..
en als forumlid kun je inspiratie opdoen van anderen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Durban
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!