Benzine 2 euro O_o

Ik heb 'accijns' altijd al een geniaal businessplan gevonden.

Overheid zoekt gewoon iets waar mensen niet zonder kunnen, zoals benzine. En dan maken ze dat gewoon 40% duurder. Wat nou vrije marktwerking?! Gewoon eventjes tussen klant en leverancier gaan zitten. Kost niets, maar wel vette inkomsten, zonder enige verplichting tot wederdiensten what-so-ever.

Dusss... echte patriotten rijden in GTI's! Voor het vaderland, houzee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2 maanden geleden stond de prijs ook bijna op 2 euro, terwijl de prijs van een ruw vat olie van 120$ naar 90$ was gekelderd. In de tussentijd hebben we weinig gezien van een prijsverlaging aan de pomp.

Nu is de prijs van een vat ruwe olie weer richting de 120$ aan het kruipen, en voila, de benzine/diesel prijzen stijgen wel keihard, al dan niet harder, mee. We worden gewoon voor de gek gehouden.
 
Tjsa gewoon tanken met
24w4qpc-1.jpg
m'n meeting kentekenplaten poker face op en wegrijden met die polo.....
 
Zo wat een prijzen bij jullie.. hier kan ik voor flink wat minder de auto vol gooien. Net over de grens in Duitsland kan ik de S2000 met euro 98 volgooien voor 1,729 per liter ;) verschil met euro 95 is minimaal: 1.679 ipv 15-20 cent verschil in Nederland.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!