Benaming lampjes interieurverlichting

ok, iemand die weet welke lampjes er in de voetverlichting, hoofdverlichting (boven) passagiersverlichting en de verlichting vanachter voor de passagiers, verlichting in koffer, welke benamingen dat allemaal zijn ? wil een volledige set met LED lampjes bestellen... (T10, etc.. bedoel ik hiermee)

Grtz

(+ de lampjes van de achterlichten zouden ook handig van pas komen, pinker, gewoon licht, remlicht)

Solution :

starsky zei:
Voor
Dimlicht: H7
Stadslicht: W5W
Groot licht: H7
Richtingaanwijzers: PY21W
Mistlicht / bochtverlichting: H8 (CrossPolo HB4)
Dagrijverlichting: P21W

Achter
Achterlicht: W5W
Achteruitrijlicht: H21W
Richtingaanwijzers: PY21W
Mistlicht: H21W
Remlichten: P21W
Kentekenverlichting: W5W

Binnen
Voetenverlichting: W5W
Make-uplampje: C5W 38mm
Dakverlichting voor: 3x W5W
Dakverlichting achter: C5W 38mm
Kofferbakverlichting: W5W
 
geen probleem kerel ;)
ik heb die site ook van iemand hier op t forum, weet alleen niet meer van wie :oops:
maar voor softfitten kun je is een vertaalmachine gebruiken, kheb hier op school niet de beschikking over de juiste vertaalmiddelen ;)

maar succes er nog mee! :)
 
VW  6R  1.2TDI 
EN: soffit, intrados
NL: intrados, binnenwelfvlak, binnenwelflijn, binnenwelving

EN: soffit
NL: onderkant
Definitie Engels: the exposed horizontal undersurface of a part of a building
Definitie Nederlands: onderzijde van een vloerconstructie die als basis voor het plafond dient

EN: soffit
NL: binnenwelflijn
EN: intrados
NL: binnenwelfvlak
EN: binnenwelflijn
NL: intrados
EN: binnenwelfvlak
NL: binnenwelving
dit is wat ik zo 1 2 3 even snel heb kunnen vinden ;)
hoop dat je er iets mee kan :)

*edit*
wat ik mij net bedacht, was er niet iemand bij jullie in belgië die al alle interieur verlichting had vervangen voor ledjes? of heb ik dat verkeerd onthouden Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Mooie starsky Big Grin
had ik trouwens nog niet eens gezien dat je die had gepost :oops:
Maar is in ieder geval wel een stuk duidelijker dan het duits ;)

*edit*
@ PRIdEVisions
ik heb uw belgische collega volgens mij gevonden, AloHa heeft dacht ik z'n binnen verlichting ook omgezet tot LED ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Dealextreme.com bv, of op Ebay goed kijken, ik heb er pas zeer goedkoop zien staan, en het was buyout (amerikaanse ebay wel eh. gewoon .com versie, niet de .nl versie, of je kan op de .de ook eens kijken, staan ook meestal goede prijzen voor vw onderdelen enz..)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!