ben nieuw met een nieuwe polo.

He Nanini, Ik heb idd nog geen witte polo ontdekt hier in de buurt en ik heb toch een oog voor mooie auto's ;) . ik kan me wel herinneren dat ik een tijdje terug een witte polo in de straat van vrienden van ons heb gezien. in die straat staat ook vaak een witte audi TT. ik ga het in de gaten houden.

De winterbanden heb ik van marktplaats. komen uit Vlaardingen. Die gasten daar verkopen alles van VAG.
winterbanden-1.jpg

Dit zijn ze. Dunlop sp winter response 185-60-15 Zgan. google eens op p&p auto onderdelen. Morgen eindelijk de Polo ophalen. Ik zal wel slecht slapen vannacht. Mag eerst nog 2 uurtjes met de Golf rijden voor we bij de dealer zijn en daarna een lekker stukje rijden in onze nieuwe aanwinst. Big Grin Gr. Erik
 
Eindelijk was het zover. We hebben de polo opgehaald. Pretigge ontvangst in Raalte en na de koffie en de nodige uitleg konden we gaan genieten van onze nieuwe aanwinst. Ik kan daar kort over zijn, hij rijdt heerlijk. Door de kleur valt hij lekker op en we hadden al de nodige bekijks. vooral de Xenon is erg gaaf. Ik kwam op de heenweg nog een rode polo gti tegen. Misschien wel iemand van hier? Misschien in de toekomst toch eens kijken voor een GTI achterbumper. Is toch wel erg mooi met de zwarte difuser. Ik ga proberen nog wat foto's te maken deze week maar dat hangt van het weer af. Volgende week eerst even de winterbandjes eronder en de boavistas in opslag. Ga morgen weer een ritje naar zuid Limburg maken. Ik hou jullie op de hoogte.
Gr. Erik
 
hoi ,ja ik heb jullie gezien,echt een mooie auto, en toen je achter me reed dan vallen die ledjes echt wel goed op, en nog bedankt voor dat adres voor die winterbanden ,ik zal eens een keer bellen. ja die rode kleur springt er echt wel uit, daar bij jou in de straat staat ook een mooie alfa giulietta dat is toch ook een mooie wagen. ik wens je veel plezier met je new polo. Big Grin
 
nanini zei:
hoi ,ja ik heb jullie gezien,echt een mooie auto, en toen je achter me reed dan vallen die ledjes echt wel goed op, en nog bedankt voor dat adres voor die winterbanden ,ik zal eens een keer bellen. ja die rode kleur springt er echt wel uit, daar bij jou in de straat staat ook een mooie alfa giulietta dat is toch ook een mooie wagen. ik wens je veel plezier met je new polo. Big Grin

Zie je wel, ik dacht al dat jij het was. Vet uitlaatje heb je. Staat wel mooi zo in het midden.
En wit is toch wel mooi hoor. Ik kon niet kiezen tussen zwart, wit of rood. Drie nieuwe polo's werd wat te gek, uiteindelijk zijn we voor rood gegaan. We hebben er inmiddels 500km op staan. Hij rijdt heerlijk al mis ik soms het vermogen van de Golf nog wel maar dat is gewoon even wennen. Niets ten nadele van de Polo hoor, het motortje is lekker pittig en snel genoeg om weer post uit Leeuwarden te ontvangen :x . Ben niet zo'n fan van de giulietta, hij oogt wat smal vind ik maar dat is een questi van smaak. Jij ook veel plezier met de polo en wieweet spreken we elkaar nog.
Gr. Erik
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!