Ben jij fan van Meetings??

Ben jij een Meeting Type ?


  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Opiniepeiling gesloten .

Snowdude

Bekend lid
1,527
758
122
Omdat we best wel wat leden hebben op het Mypolo forum ben ik wel benieuwd hoe het komt dat wij zo weinig treffen op meetings.
Nu weet ik, we hebben onze eigen M&G van MyPolo maar het zou ook leuk zijn om je gezicht bij andere meetings te laten zien dan alleen MyPolo.
Nu waren wij afgelopen weekend met een aardige club Polo's aanwezig en dat was toch erg gezellig.

Het zijn vaak dezelfde mensen die naar een meeting komen. Zouden het ook leuk vinden om anderen eens daar te ontmoeten.

Ben jij een meeting-type??
 
Was mijn eerste meeting bij M.I.V.W. alleen beter afspraken met ontmoetingsplekken is wel handig vooral als je elkaar nog niet in het echt heb ontmoet :| voor de rest smaakt wel naar meer meetings als mn agenda het toe laat. ;)
 
Ik ga vaak naar meetings maar maak wel een keuze, ga bijvoorbeeld nooit meer naar VWFest op walibi nadat ik er deze zomer ben geweest. Meestal zijn chefke88 en ik vaak met zn 2en (soms met suvtje) en missen wij dan ook aanhang van mypolo.nl!
 
Mja ben het daar wel mee eens: de reden dat ik bv niet naar de MyPolo Meet n Greet kom is omdat het qua reistijd toch wel flink is. De vorige keer in Arnhem en Mook zijn hier dichtbij en daar ben ik dan ook wel aanwezig.
 
Ik ga graag naar meetings toe als ik mijn auto er ook klaar voor vind. Ik erger me zelf altijd aan de standaard wagens die overal tussen de showwagens staan :)

Echter maak ik wel een keuze in welke meetings ik bezoek, Afstand maakt me weinig uit. Voor MIVW ook om 6 uur op gestaan en om half 7 zat ik in de wagen :)
 
Was afgelopen zondag nog wel aanwezig bij de mivw meeting! Rond 2 uumr liep ik nog langs mypolo, er stonden toen nog 5 leden denk.
Zag er goed uit! Wil er wel naast staan maar de 6R's die er stonden waren allemaal verlaagd en die van mij is gewoon st. Highline met mistral velgen dus das meer leuk op een meet en greet! Misschien moet ik ook maar een r line kit erop gooien ;)
 
Ik ben het met Starsky en krisrock eens...Max. een uurtje rijden vind ik meer dan voldoende. Tuurlijk is mijn Polo mijn hobby, maar ook mijn dagelijks vervoer naar en van het werk. En het moet natuurlijk ook qua financiën te behappen zijn...
Dus vandaar dat ik voor de 2e optie gegaan ben dat ik een keuze maak naar welke meetings we gaan, want wij gaan dan heel vaak met 2 auto's aangezien mijn man en ik allebei een VW rijden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga graag naar meetings toe als ik mijn auto er ook klaar voor vind. Ik erger me zelf altijd aan de standaard wagens die overal tussen de showwagens staan :)

Echter maak ik wel een keuze in welke meetings ik bezoek, Afstand maakt me weinig uit. Voor MIVW ook om 6 uur op gestaan en om half 7 zat ik in de wagen :)

Nou Bas, kom je bij de volgende meeting in Groningen ook even langs dan? :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!