Belgian Mini-meet @ Doel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij is het 1 uur 15 min rijden.
Maar gezien jullie datum's gaat het dat niet worden bij mij... helaas

Zijn toch enorm veel datums om uit te kiezen? :) Ik heb ondertussen ook mijne ingevuld, heel juli en augustus Stick Out Tongue in juli wel pas 's avonds door vakantiejob(klaar om 4), maar het blijft meer dan lang genoeg licht in de zomer :)
 
Zijn toch enorm veel datums om uit te kiezen? :) Ik heb ondertussen ook mijne ingevuld, heel juli en augustus Stick Out Tongue in juli wel pas 's avonds door vakantiejob(klaar om 4), maar het blijft meer dan lang genoeg licht in de zomer :)

That's the spirit!! :grin:
Btw, kunnen (en mogen) de admins toevallig een lijst met alle geregistreerde Belgen geven? Kan er een PB gestuurd worden zodat iedereen minstens op de hoogte is gebracht.. Vooral voor de minder actieve forummers of wanneer dit topic even op de achtergrond raakt :cool:


Grtz
 
Tnx!! Al wordt je daar idd niet veel wijzer van :S:shock:
Kan het land /stad ook niet weergegeven worden in de lijst? Net zoals dat bij geboortedatum het geval is?
Met jullie MyPolov3-ubersoftware ofzo :mrgreen:

Grtz
 
Zoals de rest van het forum: op een laag pitje :lol::lol:
Ik wil wel gerust s afspreken met een man of 5 ze... Ni echt een meet maar ergens afspreken en eventueel gwn ff naar daar touren ;)
-Citroene
-Twisted??
-Gij
-Ik
-Audi

Grtz
 
Bij de huidige stand hebben we in augustus 3 weekends waarbij 4/6 mensen vrij zijn..

11-12 aug: Bas, excess007, Smartie, Webrtor

18-19 aug: Bas, excess007, Smartie, Webrtor

25-26 aug: excess007, Snowdude/Barry, Smartie, Webrtor


Grtz
 
11-12 aug: Bas, excess007, Smartie, Webcrtor, Citroene, TwistedBE

18-19 aug: Bas, excess007, Smartie, Webcrtor, TwistedBE

25-26 aug: excess007, Snowdude/Barry, Webcrtor, TwistedBE

Ik kan het laatste weekend wrs niet omdat de polo 20 aug binnen gaat voor onderhoud en herstelling dus dat wordt krap..
Verder heeft het eerste weekend het meeste animo, enkel spijtig dat Snowdude/Barry niet kunnen dan.. Of mss toch?? :mrgreen:

Grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!