Belgian Mini-meet @ Doel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals de titel verklapt, kwamen Citroene en ik op het idee om een mini-meet te organiseren met de Belgische aanhang van het forum.. Omdat wij Doel al bezocht hadden, dat meteen gekozen als locatie.. Natuurlijk zijn onze noorderburen ook zeer welkom, maar het hoofdoel is om zoveel mogelijk belgische My Polo'ers bij elkaar te krijgen ;)Big Grin
Het hele afspreken zal dan ook afgestemd zijn om een zo groot aantal Belgen ter plaatse te krijgen.. Daarbij een eerste simpele vraag:
Hoe ziet jullie vakantieperiode er uit?? Het zal zowizo puzzelen zijn, maar waar een wil is.. :mrgreen:
Vuur maar af!! Alle info en opmerkingen zijn welkom!!

Wie weet een BBQ erbij:


:cool::cool::cool::cool:

Grtz
 
wel, het probleem is dat de mensen in DOEL het niet graag hebben dat er pottekijkers komen. ik bn er geweest met een paar matties om die locatie te gebruiken om shoots te doen, we waren niet bepaald erg lang daar en de politie werd gebeld door de lokale bevolking met het vriendeijke verzoek om terug te vertrekken. Het is een erg leuke omgeving voor sightseeing en foto's te maken enz, maar aangezien er enorm veel gestolen is geweest daar (omdat het gedeeltelijk een verlaten stad is) word je dus ook vriendelijk verzocht te vertrekken.. Misschien beter een andere locatie overwegen ? of eerst eens langsgaan bij de stad Antwerpen met de vraag of je er een meet mag organizeren. betwijfel of het zal lukken zo.. OF een andere locatie mss ?
 
In theorie kan de Politie weinig of zelf niets doen als ge weigert om te vertrekken. Maar natuurlijk zullen er ook wel een paar tussen zijn die te verlaagd rond rijden ofzo en dan is het natuurlijk wel om problemen vragen.

Haven antw oid zou idd ook wel leuke locatie kunnen zijn, maar in hoevere dat mog weet ik ook wel niet. Daar zal het vrees ik betalend zijn.
 
Wij zijn daar een hele dag foto"s gaan maken en toen geen ekel probleem gehad.. Tuurlijk heb je van die wacko"s die daar komen racen of zoals met oudejaar een heuse rave organiseren, maar dat is niet het plan.. Ook de BBQ was een geintje om de foto te tonen ;) Ik zie het probleem niet om in Doel af te spreken zolang je het fatsoenlijk houdt.. Dus enkel meeten, lokaal rondje rijden, wat pics/filmpjes shooten en klaar :mrgreen: Daarna of bij eventuele klachten heb je het havengebied als alternatief..
Locatie is vervangbaar dus shoot die planning!! Big Grin

Grtz
 
180km pff dat ga ik alleen doen als ik er tijd voor heb Stick Out Tongue

Uhm we kunnen ook een superspeed shoot doen ?? De 8e juli vertrek ik naar parijs en dan rijden we via antwerpen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!