Beëindiging moderatorschap

deMercer

Voormalig teamlid
2,586
4
38
Aan alle mooie dingen komt een eind, zoals een gezegde luidt. In dit geval ook aan mijn moderatorschap voor MyPolo.nl. Ik heb altijd enorm veel plezier gehad van dit forum. Erg goede sfeer, leuke contacten en reacties, en veel leuke en zinvolle informatie. Ik heb er veel aan gehad in de tijd dat ik m'n GTI reed.
Na de verkoop van mijn GTI eerder dit jaar in april heb ik er dan ook geen seconde aan getwijfeld om moderator te blijven. Ik vond het en vind het nog steeds enorm leuk om hier "rond te hangen". Maar de tijd staat niet stil, en het leven gaat verder. In mijn geval betekent dat ik veel tijd in het buitenland ga zijn. Zuid-Spanje om hele precies te zijn. En die stap kost momenteel al veel tijd, en gaat binnenkort nog meer tijd kosten. Dat zal dan ook betekenen dat ik hier minder tijd zal kunnen doorbrengen. Een moderatorschap past daar in mijn ogen niet bij. Vandaar dat ik begin vorige maand bij de rest van de crew heb aangegeven per 1 november te willen stoppen als moderator. En inmiddels is het zo ver ...

Gelukkig kent de digitale wereld geen/nauwelijks grenzen, dus ik zal hier zeker nog wel eens "langswippen". Maar dus minder dan voorheen, en in een andere rol.
Bedankt allemaal voor alle fijne contacten, zinvolle tips & trucs, en blijf vooral met evenveel enthousiasme jullie Polo's (of inmiddels soms alweer andere bolides) helemaal naar jullie hand zetten. En blijf dit vooral hier delen!

Hartelijke groeten, en tot later!
deMercer
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Zoals in het modforum al gezegd, bedankt!! Ik wens je veel plezier en succes in Spanje en mocht je terug willen komen dan is dat altijd mogelijk ;). Nu maar eens kijken wie de marktplaats topics zo mooi bij kan gaan houden zoals als jij dat deed :). Ik heb je gebruikersgroep ook gewijzigd, mocht iets niet werken of wil je nog meer zien dan moet je mij maar even een PB sturen.
 
Ik mis je nu al.
Lijkt wel alsof er nu niemand meer is die topics sluit. :-(
Iets waar jij altijd lekker bovenop zat.
Kom je alweer terug? haha.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!