Bearlock

Helaas heeft de dievengilde mijn Polo GTI in het vizier. Even getwijfeld wat ik aan extra beveiliging zou gaan toepassen, maar uiteindelijk voor een Bearlock gekozen. De kosten zijn 630 euro met als gevolg enige vorm van extra zekerheid dat hij niet wordt gestolen, tenzij ze hem met een oplegger meenemen. Zijn er forumleden die met een Bearlock ervaring hebben?
 
Helaas heeft de dievengilde mijn Polo GTI in het vizier. Even getwijfeld wat ik aan extra beveiliging zou gaan toepassen, maar uiteindelijk voor een Bearlock gekozen. De kosten zijn 630 euro met als gevolg enige vorm van extra zekerheid dat hij niet wordt gestolen, tenzij ze hem met een oplegger meenemen. Zijn er forumleden die met een Bearlock ervaring hebben?

Hoe weet je dat ze hem in het vizier hebben???
Als ze hem hebben willen krijgen ze hem volgens mij echt wel wat je er ook aan beveiliging opzet...
 
bedankt dat je de kosten hier hebt gepost. Ik heb er geen ervaring mee maar het zeker wel overwogen! En zelfs de eiffeltoren is te stelen ja, maar de gemiddelde dief heeft geen oplegger bij zich en alle extra barrieres zijn nuttig in mijn ogen
 
En zelfs de eiffeltoren is te stelen ja, maar de gemiddelde dief heeft geen oplegger bij zich en alle extra barrieres zijn nuttig in mijn ogen

Ben het helemaal met je eens, PoloDave. Over het algemeen geldt dat hoe meer moeite ze moeten doen, hoe minder interessant het wordt. Men gaat dan liever op zoek naar een ander, gemakkelijker doelwit.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Helaas heeft de dievengilde mijn Polo GTI in het vizier. Even getwijfeld wat ik aan extra beveiliging zou gaan toepassen, maar uiteindelijk voor een Bearlock gekozen. De kosten zijn 630 euro met als gevolg enige vorm van extra zekerheid dat hij niet wordt gestolen, tenzij ze hem met een oplegger meenemen. Zijn er forumleden die met een Bearlock ervaring hebben?

Hey Smurf,

ik heb een bearlock in mijn auto. Wat voor ervaringsverhalen wil je eigenlijk horen? Kan je niets vertellen (gelukkig, en afkloppen ;)) over hoe dieven met je auto omgaan als ze eenmaal binnen zijn. Kan je ook niets vertellen over het 'afschrik-effect' van een bearlock, denk zelf dat dieven je stickertje van je bearlock niet eens zo heel snel zien en er pas achter komen als ze in je auto zitten..

Maar gebruikersgemak is helemaal top! Kwestie van een knopje indrukken aan de rechterkant van je versnellingsbak en met je sleutel springt het knopje weer eruit. Ik weet zelf echter niet of ik, als ik weer de keus had, weer een bearlock zou laten installeren. Puur en alleen omdat ik er niet aan wil denken wat dieven zouden doen als ze eenmaal je auto zijn ingebroken en erachter komen dat ze nog een bearlock moeten zien te verwijderen voordat ze weg kunnen rijden.
 
ik probeer het zo te zien: mocht je je auto nog terugvinden dan zal hij zowiezo al zwaar beschadigd of gestript zijn lijkt me, dan ben je met de aankoop van de bearlock, en wat nieuwe plastic kapjes (voor als ze die proberen te verwijderen) goedkoper uit uiteindelijk. En anders is de kans dat je je auto aan het oostblok kwijt bent al veeel kleiner
 
Hey Quot,

Het gaat mij om het gebruikersgemak en als ik het zo lees ben je super tevreden. Ik heb gekozen voor de Non Removeable Key (NRK) om mezelf te dwingen om waar dan ook de Bearlock te gebruiken. Als dieven kwaad willen, dan doen ze dat toch wel ongeacht wat je aan beveiliging toepast.
 
Ziet er netjes uit!
Waar heb je dit laten inbouwen, als ik vragen mag? Is van buitenaf voldoende duidelijk dat er nu een bearlock inzit? (Niet dat ze eerst de raampjes inslaan om er vervolgens pas achter te komen dat 'ie er inzit...)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik ben bij VW Maas in Uithoorn geweest. Komende week volgen de stickers per post evenals certificaten e.d. Zelf heb ik en een kaart gemaakt voor op het dashboard om duidelijk te maken dat er een Bearlock in zit.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!