Bearlock

Helaas heeft de dievengilde mijn Polo GTI in het vizier. Even getwijfeld wat ik aan extra beveiliging zou gaan toepassen, maar uiteindelijk voor een Bearlock gekozen. De kosten zijn 630 euro met als gevolg enige vorm van extra zekerheid dat hij niet wordt gestolen, tenzij ze hem met een oplegger meenemen. Zijn er forumleden die met een Bearlock ervaring hebben?
 
Helaas heeft de dievengilde mijn Polo GTI in het vizier. Even getwijfeld wat ik aan extra beveiliging zou gaan toepassen, maar uiteindelijk voor een Bearlock gekozen. De kosten zijn 630 euro met als gevolg enige vorm van extra zekerheid dat hij niet wordt gestolen, tenzij ze hem met een oplegger meenemen. Zijn er forumleden die met een Bearlock ervaring hebben?

Hoe weet je dat ze hem in het vizier hebben???
Als ze hem hebben willen krijgen ze hem volgens mij echt wel wat je er ook aan beveiliging opzet...
 
bedankt dat je de kosten hier hebt gepost. Ik heb er geen ervaring mee maar het zeker wel overwogen! En zelfs de eiffeltoren is te stelen ja, maar de gemiddelde dief heeft geen oplegger bij zich en alle extra barrieres zijn nuttig in mijn ogen
 
En zelfs de eiffeltoren is te stelen ja, maar de gemiddelde dief heeft geen oplegger bij zich en alle extra barrieres zijn nuttig in mijn ogen

Ben het helemaal met je eens, PoloDave. Over het algemeen geldt dat hoe meer moeite ze moeten doen, hoe minder interessant het wordt. Men gaat dan liever op zoek naar een ander, gemakkelijker doelwit.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Helaas heeft de dievengilde mijn Polo GTI in het vizier. Even getwijfeld wat ik aan extra beveiliging zou gaan toepassen, maar uiteindelijk voor een Bearlock gekozen. De kosten zijn 630 euro met als gevolg enige vorm van extra zekerheid dat hij niet wordt gestolen, tenzij ze hem met een oplegger meenemen. Zijn er forumleden die met een Bearlock ervaring hebben?

Hey Smurf,