BCM Swap van 6R0937087K naar 7H0937089F

Hallo,

Ik ben bezig in mijn volkswagen polo 6R uit 2012 originele xenon koplampen in te bouwen nu is mij verteld dat als ik dat wil doen ik wel de BCM moet veranderen mijn huidige BCM is typenr:6R0937087K en ik heb een nieuwe gekocht en die heeft het type nummer: 7H0937089F deze heb ik in mijn auto geplaatst en proberen te coderen met VCDS en alles functioneert naar behoren behalve mijn binnenverlichting die werkt niet meer ook staat in VCDS als T5 naar mijn weten is dat een transporter is dat over te zetten of het probleem te verhelpen wie wilt mij helpen

Groet,
Swenn
 
Volkswagen  Polo 6R comfortline  1.2 TSI 105PK 
Hallo,

Ik ben bezig in mijn volkswagen polo 6R uit 2012 originele xenon koplampen in te bouwen nu is mij verteld dat als ik dat wil doen ik wel de BCM moet veranderen mijn huidige BCM is typenr:6R0937087K en ik heb een nieuwe gekocht en die heeft het type nummer: 7H0937089F deze heb ik in mijn auto geplaatst en proberen te coderen met VCDS en alles functioneert naar behoren behalve mijn binnenverlichting die werkt niet meer ook staat in VCDS als T5 naar mijn weten is dat een transporter is dat over te zetten of het probleem te verhelpen wie wilt mij helpen

Groet,
Swenn
Ook je ruitbediening zal niet werken als goed is.

Heb ik zeer slechte ervaringen mee. Zie mijn xenon topic. Mij en de dealer lukte het voor geen enkele mogelijkheid. Maar wellicht omdat ik een crosspolo 6r heb. de experts hier kunnen je wellicht wel helpen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!