Bcm module polo 6r

bestemd voor: polo Bleumotion 1.2 TDI
Rede van verkoop: auto is eruit

Verzenden of ophalen Bunschoten-Spakenburg

mocht je interesse hebben, stuur mij gerust een privé berichtje!

Vraagprijs: 1255CF47C3B-5578-42DD-B37C-AE754DF85BCD.jpegABAAD2EE-443E-45FF-8A86-0C3E70C74CC9.jpegE97A4FC3-A4F1-4F9A-A07F-CBCAB8631750.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 92pk 
Jij beweert dat het niet waar is, ik heb laten veranderen, maar heb niets verder mee gekregen maar goed plug and play of niet het gaat om het artikel. Want de bi xenonlampen zijn ook plug and play maar achteraf moest ik veel dingen veranderen en inleren. Je kan het noemen hoe je wilt de gene die in dit product interesse hebben weten het wel hoe het zit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 92pk 
Ik vind dat jij als verkoper de plicht hebt om jouw kopers zo volledig en eerlijk mogelijk te informeren over wat jij verkoopt. Als je iets niet weet, prima, helemaal niet erg. Ik zeg ook wel eens 'weet ik niet'. Maar alles wat je schrijft moet gewoon kloppen. Dus als jij zegt het is plug en play dan moet dat zo zijn en moet je dat zeker weten. Dus mijn vraag, waarom, vind ik dan niet zo heel raar. Jouw reacties wel.

Inhoudelijk
Deze BCM past maar in een heel beperkt aantal auto's, namelijk die met een externe can gateway. Dat zijn auto's met start stop maar zonder BCM voor xenon. En dan nog een beperkte groep, namelijk alle 1.2 TDI bluemotions en een groep 'oude' 1.6 TDI en 1.2 TSI bluemotion technologies Polos. De latere auto's incl de BlueGT hebben een 7H0 937 090x BCM met een interne gateway. Daar kan deze niet in.

In het algemeen, een BCM vervangen is niet plug en play. Het erin klikken wel maar daarna houdt het op. Eerst moet de BCM correct gecodeerd worden voor de auto waar deze in komt en alle sleutels met afstandsbediening moeten aangeleerd worden. Als je dat niet doet werken de afstandsbedieningen niet een is je instrumentencluster 1 grote kerstboom als je de auto aanzet.

Dus ik vraag me af waarom jij vertelt dat het plug en play is, oprecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is helemaal prima, kon je dat gwn niet in je eerste bericht vermelden i.p.v. waarom hoe en wat en daarnaast wordt tie goed gekeurd door de beheerder die kon mijn fout ook eruit halen ! Naast dat weer staat er duidelijk 1.2 TDI Bluemotion en als je naar het kopje kijkt zie ook welke model 6R! Ik heb het wel opgezocht maar staat plug and play erbij En de kopers die dit kopen weten wel wat ze kopen want als je er totaal geen verstand van hebt, weet je ook niet wat een bcm module is.
Dus nogmaals ik heb mijn best gedaan, je had gwn kunnen zeggen dan had ik het aangepast maar goed jij wilt auto monteur spelen PRIMA, maar neem t mij niet kwalijk. Wat jij nu allemaal zegt heb ik allemaal niet hoeven te doen ik heb letterlijk bcm module eruit gehaald en en nieuwe erin geknald voor de bi xenon lampen, waarschijnlijk wel ingeleerd. Maar goed dat kan ook komen door de bi xenonlampen. Die moeten sowieso ingeleerd worden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 92pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!