Bbs Rw017 5X100 7,5j et35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens een ander setje op het oog bied ik mijn bbs rw017 velgen aan deze velgen werden op de crosspolo geleverd

velgen moeten herlakt worden en hebben lichte borduurschade die perfect uit te schuren valt/ velgen zijn niet krom of gebarsten

volgens mij zouden ze zelfs na gewoon zandstralen en poederlakken al terug perfect zijn

velgen staan supper op een polo zeker in gunmetal of zwart gelakt







zo kunnen ze eruit zien na opmaak

25ow9w7.jpg


66zyg5.jpg


e7mlhw.jpg


prijs 300euro kunnen tegen meerprijs ook naar smaak opgemaakt worden
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Mijn zomerbanden zijn versleten, misschien wel leuke upgrade na het wintersetje!
Welke banden maat moet erop?
En wat zijn eventueel de bijkomende kosten voor het opnieuw spuiten?
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
ik heb nog 2x 215/40/17 winterbanden liggen moest iemand ze willen voor wintersetje

gestraald en gepoederlakt zou de set op 500 euro komen, en 600 met de 2x winterbanden er op gemonteerd

grtz
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!