BBS Montreal 2 replica of imitatie

Mijn Polo staat momenteel erg hoog op zijn poten, dus wil ik hem graag een stuk omlaag hebben.
Daarnaast wil ik een andere set wielen monteren. Ik kwam een foto tegen van een Polo met BBS Montreal 2 velgen (Als ik het goed gezien heb). Nu kan ik deze nergens vinden.

Weet iemand of er van een ander merk misschien velgen zijn die hier op lijken? Ik heb zelf al behoorlijk wat websites bezocht, maar niets komt er dicht in de buurt.

Het gaat om deze velgen:

IMG_1217.jpg

En deze:

DSCN5131.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16V 100PK 
Bbs rc771 lijken er ook wel redelijk op vind ik zijn 2 delig en staan een aantal setjes op marktplaats.


Ze zijn volgens mij ook van de polo gt (zag ik wel eens voorbij komen op een engels forum)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal toch iets moeten doen aan mijn Marktplaats-zoek-skills :) Bedankt!
Meteen weer een vraag.
Ik lees op die advertentie dat er nu 205/55 omheen ligt. Kan ik op een of andere manier uitrekenen welke maat er nog meer omheen past? En dan gaat het me vooral om de hoogte van de wang. Een stukje platter vind ik namelijk veel mooier.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16V 100PK 
205-55 is sowieso te hoog, dat is de maat voor Golf 4 / Bora / Beetle.
Voor je Polo moet je naar 215/40, 205/40 of 195/45 als ik me niet vergis.
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
Ik zal toch iets moeten doen aan mijn Marktplaats-zoek-skills :) Bedankt!
Meteen weer een vraag.
Ik lees op die advertentie dat er nu 205/55 omheen ligt. Kan ik op een of andere manier uitrekenen welke maat er nog meer omheen past? En dan gaat het me vooral om de hoogte van de wang. Een stukje platter vind ik namelijk veel mooier.

Mwa hoeft niet als je weet waar je moet zoeken haha maar het duurde even voordat ik het gevonden had.
205/40 of 205/45 ik weet alleen niet of deze bestaan ik ga even kijken!
 
Hoe breed zijn die velgen dan? 7,5j? Als je echt goed laag wilt zou ik 195 40 16 kiezen. Kijk anders even op tyrestretch.com ;)!

Indien 7,5j:
vBc.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allen bedankt!
Ik ga me toch maar eens inlezen in alle termen rondom velgen, dat maakt het voor mij wat duidelijker :)
Tyrestretch is top, zo kan ik een idee krijgen van wat ik wil.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16V 100PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!