Batterij loskoppelen 9n3

Heeft er iemand ergens een handleiding of kan het mij kort uitleggen hoe je de batterij eruit haalt? Het is voor mijn us module te plaatsen aan bestuurderskant, andere kant is geplaatst en werkt maar aan deze kant heb ik te weinig ruimte met batterij er nog in. Nuja als het moeilijker is dan bumper en koplamp demonteren zal ik dat wel doen maar ik zou denken dat een batterij eruit halen simpeler is? bedankt!

Heb het al even bekeken en het lijkt mij alsof er gewoon een soort harnas is over geplaatst die de batterij vasthoudt.
 
onder aan de voorkant van de bak zit een metalen plaatje die vastzit met een bout dop 13

als je die los draait en dan de accu polen losmaakt
kan je je accu er zo uit tillen en evt. de bak ook losschroeven
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!