Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Kontverwarming onderweg!

Qua waarde kan ik het wel vergeten. Over de 2 ton is hij toch niks meer waard. Ik rij er mee door tot ik wat anders tegenkom of ik geen zin meer heb om deze te repareren.
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Kontverwarming onderweg!

Nou als ik reeel kijk dan is er qua verkoopwaarde weinig te halen. Dan is het goedkoper om door te rijden en te repareren indien nodig. Stick Out Tongue :mrgreen:
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI -- Kontverwarming onderweg!

Uh stickers?? Daar heb ik inderdaad een foto van gemaakt ja Stick Out Tongue
Moet deze week wel even kijken dat het 's avonds een keer droog is zodat ik met de fohn de stickers op de achterruit kan verwijderen. :)
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI

En de stickers zijn eraf Big Grin

Kont oogt een stuk beter nu. Ook nog even gekeken hoe het uit ziet zonder ruitenwisser maar dat beviel niet, die zit er dus weer terug op. :mrgreen:
 
Re: Bas' Polo 9n ABT/GTI

Ja al die gekleurde stickers eraf? Zal veeeul beter staan.

Zag het laatst op een Leon... Die was verlaagd op dikke velgen en had allemaal stickers achterop met Stance, Airride is for pussy's.....
Best wel een nurt als je auto 4cm verlaagd is :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!