Bas' Polo 9N Highline ABT/GTI :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

@ Dann, Zo'n green filter heb ik geen idee van. Maar ik heb een K&N genomen omdat dit op de lange termijn voordeliger is qua kosten. Hoeft nmlijk nooit vervangen te worden en een gewoon luchtfilter iedere 2 jaar.

De Motor komt wel iets sneller op toeren en maakt iets meer geluid. Voor mijn gevoel is t verschil wel daar, maar of dit in werkelijkheid ook zo is??

@ Maik, ja ik denk ook dat ik de velgen in mijn bezit houd. Alleen nog de keuze maken over welke band :roll: Wil wel banden met velgbeschermers.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Helemaal goed!!

Ik heb gisteren ontvangen: ABT Grille.

En verwacht deze week:

RCD 200:
2006918143928_rcd200_1-1.jpg


En 4 Bandjes continental Sportcontact 3 met rimmprotectors Big Grin
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

ik heb hem met 135.000 km gekocht en ik heb hem zelf nooit vervangen hij is nu over de 170.000 km.
ik denk niet dat hij dus vervangen is maar is dat te achterhalen of hij vervangen is?
wat was je er voor kwijt om die riem te laten vervangen?
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Ik heb de riem toen zelf vervangen, en hij moet max iedere 90.000 km vervangen worden incl span-loop rollen en waterpomp.

Je kunt nakijken in je serviceboekje of de geribderiem al eens is vervangen.
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Nee ik krijg er een quadlock stekker bij van Chris, en de rest ligt op het werk gewoon in het magazijn mocht ik wat nodig hebben. Het is voor mij ook een verassing wat ik nodig ga hebben. ;)
 
Re: Bas' Polo 9n 1.4 16v Highline

Vandaag de Polo terug gekregen van de spuiter :mrgreen:

Deur rechts is nu netjes afgesteld en de ABT Grille is mooi zwart Big Grin

Tevens een setje naafdopjes van VW ontvangen en die meteen op de plaats gedrukt ;)

Nu alleen nog een motorkap en de Polo is weer strak :roll: :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!