Voorstellen Bart1999

Beste forumleden,

Gisteren een account gemaakt, maar ik zal mij eerst even voorstellen.

Ik ben Bart, 22 jaar en kom uit de regio Zwolle. Ik ben de trotse bezitter van een Polo 1.2 TDI uit het jaar 2012, met 266.000 kilometer op de teller. Voor mijn werk rij ik zo'n 1000 kilometer per week en privé rij ik ook nog behoorlijk wat.

De polo heb ik een jaar geleden gekocht met 185.000 op de teller. De vorige eigenaar had de auto tip-top dealer onderhouden. De oude rekeningen die ik nu in bezit heb bedragen gemiddeld 1200 tot 1500 euro per jaar. Veel preventief, waar ik dus zeer zeker over te spreken ben. De vorige eigenaar had er tevens een touchscreen in laten zetten voor 800 euro (uit mijn hoofd). Al met al een goede aankoop. Afgelopen jaar dus zo'n 65.000 kilometers ermee gemaakt en altijd probleemloos. Tot 3 weken geleden, maar dat ligt gevoelig en houden we vooral in een ander topic ;). Qua onderhoud en techniek ben ik nog onervaren. De olie en filters lukken mij zelf, de remmerij lukt ook nog aardig, maar daarbuiten houdt het momenteel op!

Persoonlijk vind ik het mooi om de auto origineel te houden en ik koester de staat ook zoveel mogelijk als waarin deze ooit van de band is gerold.

Mooiste aan het exterieur vind ik duidelijk de 16 inch Corvara velgen :). Hieronder 2 mooie kiekjes.

Groetjes,
Bart

IMG_2269.jpg

IMG_2258.jpg
 
Volkwagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Steph
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!