Barry\'s A3 Sportback S-Edition

Daar was ik weer Stick Out Tongue , weer terug van weggeweest Big Grin !!

Inmiddels weer genoeg gebeurd maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien ;).
Wel wil ik hierbij vertellen dat ik een nieuwe (jong gebruikte ;) ) wagen gekocht heb, een Audi A3 Sportback S-Line.

Ik had er vorig jaar november ook 1 gekocht maar hier heb ik zo ontzettend veel problemen mee gehad, waarop de dealer en ik een nieuwe deal hebben gemaakt.
Het Resultaat; deze A3 met een 1.4 TFSI motor en volledig S-line uitgevoerd incl. het BOSE Sound Surround pakket Big Grin.
Inmiddels een eibach set en 18inch BBS-en gemonteerd.

Al met al..een TOP wagen! Ben er zeer content mee en hoop er nog veel kilometers mee te mogen gaan maken.

Ik houd het forum in de gaten en zal wanneer ik die dag niet hoef te werken zeker weer van de partij zijn op een Meet and Greet van MyPolo.nl !!
 

Bijlagen

  • rsz_2audishowroom.jpg
    rsz_2audishowroom.jpg
    91.9 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Bedankt man! Mijn doel was ook om hem nèt even dat extraatje te geven waardoor hij dus inderdaad niet op een zoveelste leasebak lijkt Big Grin.
Ik heb de auto gekocht met 35.000km op de klok en volledige garantie.
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!