Barry Polo 6R BM

Ik ben dus Barry,

Al enige tijd bezoek ik met plezier het forum, en ben al veel handige dingen te weten gekomen.
Zelf kom ik uit de buurt van Rotterdam en heb altijd een auto van de zaak gehad (allerlei soorten, smaken en maten)
Inmiddels van baan veranderd en hier zat geen auto van de zaak meer in voor mij. Dus nu (opnieuw)-begonnen met een Polo 6R Bluemotion.

FotoTUAIVCK4D-1.jpg

FotoCQBZPJ8MD-1.jpg

FotoCFTVDIM4D-1.jpg

FotoJTWIA3EVD-1.jpg

FotoRFFJJ6MZD-1.jpg
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Foto's Gumball Polo 6R blz 1

Nice! onherkenbaarals bluemotion!!!! Echt mooie dikke velgen!
Zat vanmorgen nog te kijken met mijn vrouw naar die polo's en kwamen tot de conclusie dat de 5 deurs in onze ogen een mooiere lijn heeft dan de 3 deur's, terwijl dat normaal gesproken toch andersom is.
(off topic, nog steed geen idee wat de leverdatum van mijn polo wordt :? )
 
Re: Foto's Gumball Polo 6R blz 1

@sjonniedeluxe
deze drl-leds komen bij "nostino" vandaan (verkoopt via Ebay)
helaas heb ik van verschillende mensen op dit forum vernomen dat hun setjes vrij snel sneuvelden. (ik doe er nu ruim een maand of 4 mee zo ongeveer)

@jayray
bedankt voor de positieve reactie! Altijd goed om de bevestiging te krijgen dat je niet verkeerd hebt gegokt met je velgen (ondanks dat het een "eigen" smaak is)
Omdat ik deze auto prive kocht moest hij aan veel dingen voldoen, een belangrijk punt voor ons was de extra deuren. En toevallig pakte dat goed uit, want het misstaat hem inderdaad niet Stick Out Tongue
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Foto's Gumball Polo 6R blz 1

@rickajax
uit de omgeving rotterdam en dan die forumnaam haha ;) Big Grin
Maar ik kan je wel toevoegen maar ik denk dat je bedoelt voor msn? Dat heb ik in geloof ik al 5 jaar niet gebruikt ;)

Heb wel facebook! Weet niet of dat iets is ter vervanging ? :cool:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Foto's Gumball Polo 6R blz 1

@Johan Thanks man! Heb al aardig wat complimenten gekregen vanaf vrijdag (dag van montage).. Zelfs iemand die er een bod op deed op de parkeerplaats van Ikea hahaha
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Foto's Gumball Polo 6R pag 1

@ jayray : conclusie dat de 5 deurs in onze ogen een mooiere lijn heeft dan de 3 deur's ...

niet om het 1 of ander, maar volgens mij is de lijn van een 3 en een 5 deurs hetzelfde? wat ik ervan weet is het bijvoorbeeld bij een seat ibiza wel anders

Vind dit wel een dikke combi overigens barry. Is dat lastig vervangen trouwens die led's?
 
Re: Foto's Gumball Polo 6R blz 1

ja ik kom daar ook wel een keertje kijken ben wel es in leiden geweest.. wanneer is het ook al weer ikea?

Barry zei:
@Johan Thanks man! Heb al aardig wat complimenten gekregen vanaf vrijdag (dag van montage).. Zelfs iemand die er een bod op deed op de parkeerplaats van Ikea hahaha
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!