Barry is BACK ! !

Tijd geleden alweer....een hoop gebeurd maar ook hier op het forum zie ik ;)

Inmiddels even wat foto's weggehaald van de R-Line (zag dat die er nog stonden).
Ook maken we dan maar even van de gelegenheid gebruik om de melden dat ik een High UP! gekocht heb :)...en nee, ik schaam me er niet voor haha
En nee,.....ik ben geen kapperszaak begonnen, en ja,...sommigen vinden het een truttenschudder,en nee,.....ik kan er niet mee zitten want,................
!!!!!!!!!!!! HIJ WORDT NOG DIKKER ALS DE POLO R-LINE !!!!!!!!!!!!!

Druk in de rondte aan het zoeken voor spulletjes dus, maar voorlopig nog even " standaard " door het leven.

Wel heb ik gezien (en excuses als ik niet goed gekeken heb) dat het MY-UP forum verdwenen is?!!?! te weinig animo?
Bij deze...HEROPENEN! haha er zijn er soieso nog meer die lid willen worden ;).

Maar goed...we zijn weer terug dus alleen in een kleinere gedaante !

foto's volgen uiteraard nog..maar KANONNE wat moet ik wennen aan het "nieuwe" forum zeg!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
OMG.....Barry jij Fopneus....hahaha...wat is er gebeurt man! waar is de motorfiets? daar was je toch mee bezig?

Welke kleur heb je genomen? Hoveel pk?? Leuk wagentje hoor..heb er nu ook een voor tijdelijk want mijn GTI staat bij de garage....iets met misfire op cilinder 3..maar goed zijn ze aant oplossen dus ik scheur nu ff in een Up!! gaat nog aardig van ze plek moet ik zeggen..

Maar goed, Goof ben benieuwd naar je aanpassingen..Komen wel steeds meer leuke Uppies bij hoor...
 
Ik ga de UP morgen ophalen.
Er is al wel een plannetje, maar nu nog even de volgorde bepalen...het worden drukke maandjes voor de pinpas :)..eerst maar eens op vakantie met de UP om hem eens goed in te rijden ;).

@maik: my-up heropenen zou wel cool zijn. Misschien is het ook een idee om het UP deel aan de my-polo site toe te voegen (als soort van extraatje), is misschien minder werk? En het is leuk om nog in contact te blijven met iedereen hier Big Grin
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Heeeeey daar istie weer, onze ouwe sneeuwgozer!!!! Big Grin (reageer eens op mijn what's appies man!)..
Wat vervelend zeg dat wachten op een A3 Stick Out Tongue

Ja ik ben druk wielmaten aan het uitvogelen;) en tsja..waar rook is is vuur, maar dat mag morad zelf vertellen!! Big Grin
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Hallo, hallo, halloooo, daar ben ik weer!

Dik zeg, A3 limo in het sneeuwwitje!?
Goed bezig

Yes k weet al welke wandelgangen jij bewandelt hahah het word ook een high Up! Ik verwacht hem in begin september.

Verder zeg ik niks!

Binnenkort maar dan een post op het "MyUp!" Fora

Tot sprekens
 
Hallo, hallo, halloooo, daar ben ik weer!

Dik zeg, A3 limo in het sneeuwwitje!?
Goed bezig��

Yes k weet al welke wandelgangen jij bewandelt hahah het word ook een high Up! Ik verwacht hem in begin september.

Verder zeg ik niks!

Binnenkort maar dan een post op het "MyUp!" Fora ��

Tot sprekens

OMG he's a life to??? hahahaha...jij ook al aan de Up! na die grap er toch maar voor gevallen?
Ben heel beneuwd hoor.

Jep jep...terug naar mijn oude liefde de Audi ;) en na 7 zwarte auto's nu een Gletsjerwit metallic....komt de naam Snowdude ook beter tot zijn recht.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!