Bandenmaat voor op MAK Iguan 16" Zilver

Onder mijn Polo AW zit op de fabriek af 16" lichtmetalen velgen standaard 195/55/16...
VW dealer heeft ook winterbanden met diezelfde maten gemonteerd. :rolleyes:

De 17" zomerset krijgt 215/45/17 :cool:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Bedankt :) ik vind ze toch wat te klein vooral achter zie je het heel erg.
Ik ga voor de zomer dan ook mooie 17" boavistas zoeken.
Ik zit ook te denken om 245/45 er dan onder te zetten maar ik heb overal gezocht voor iemand die er ervaring mee heeft maar tot nu toe kan ik niks vinden, het wordt vaak afgewezen omdat er een kleine kans is dat bij het inveren de band toch tegen het spatbord aan kan lopen, maar of dat echt zo is kan alleen iemand die die band heeft vertellen.
@Juno Leloup bij de nieuwe Polo die jij hebt is het wel mogelijk want de wielkast is iets groter volgens mij, mooie auto trouwens!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!