Banden gezocht voor MAK Iguan 17 inch velgen

Zoals de titel al zegt,

Ik ben op zoek na een set losse autobanden voor velgen die ik via Marktplaats heb gekocht.

Zijn hier mensen uit de buurt van limburg die een goede winkel en of garage weten waar ik de banden kan bestellen en vervolgens onder de auto kan laten plaatsen. (Ik ben zelf niet bepaald handig met het sleutelen aan auto's)

Ook wil ik graag weten wat voor merk band ik het beste kan nemen die kwalitatief goede eigenschappen heeft voor onder de auto.

De maat van de banden moet zijn 215/40R17

Marktplaats advertentie
 
Ik kan wel voor je kijken wat ik je te bieden heb in die maat en wat het moet kosten persoonlijk zou ik voor Continental banden gaan.

Ik kan ze ook nog monteren en balanceren voor je ;)
 
Alle bedankt voor jullie antwoorden,

Nu heb ik nog een vraag, Waarom zou ik het beste Continental banden kunnen nemen in plaats van Dunlop , Goodyear of andere merk band.
 
Johan zei:
De pest is dan weer dat ik juist weer slechte ervaring heb met continental, o.a. heel snel droogtescheuren!! (binnen 3 jaar) en zou ik persoonlijk voor iets van Toyo / Yokohama gaan (en mocht je in de duurdere klasse willen gewoon michelin)

nog een sterke afrader is Dunlop in elk geval..


Mijn vorige auto,een mazda 3 active 150 pk,was dunlop juist de band die niet cupte,daarbij stil en slijtvast.(sport maxx).
De winter banden van dunlop wintersport m3 idem dito.
Van continental hoor ik van mensen uit de autobranche dat deze juist zeer snel cuppen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!