bakjes onder voorstoelen AW GTI

Nog even plaatjes gekeken.
Het passende bakje niet echt een lade bij een Ibiza.
Zelfde plaatje in IFI wel een art no bij bakje.
Alleen voor rechts.: 81A882602
Links is alleen dat documenten bakje beschikbaar.
Bevestiging is allemaal 1 schroefje.
Net als een golf 7 lade.
Laat me nog niet los dit.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Misschien dat het weinig toevoegt hier, maar ik heb vorige week mijn Golf 7 Highline Business R op mogen halen, en ook daar missen de bakjes onder de voorstoelen. Er is zelfs geen plek voor het instructieboekje (behalve dan in het dashboard kastje, maar dan is die ook zo vol). :mad:
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Misschien dat het weinig toevoegt hier, maar ik heb vorige week mijn Golf 7 Highline Business R op mogen halen, en ook daar missen de bakjes onder de voorstoelen. Er is zelfs geen plek voor het instructieboekje (behalve dan in het dashboard kastje, maar dan is die ook zo vol). :mad:
Ja als je er nog een schone onderbroek, een paar schoenen en 10 cd's in kwijt wil wel. je stopt je boekje met auto papieren er in. boven bij de spiegel je zonnebril in het bakje. welke troep moet je nog meer kwijt?
en missen de bakjes of staan deze gewoon niet op de optie lijst? en standaard uitrusting lijst?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
In de polo AW comf. buss. line zit alleen onder de bestuurdersstoel een klein bakje welke vast zit. Het is net groot genoeg voor wat papieren.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
Nou, ik had de gok gewaagd.
Golf 7 bakken passen niet zonder aanpassingen.
De bevestigings punten komen niet overeen.
en de lade komt tegen de onderkant van de stoelbekleding aan.
Overall niet onmogelijk...…..
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!