bakjes onder voorstoelen AW GTI

Bij mijn eerste Polo (6r) had ik geen stoelverwarming en wel bakjes onder de stoelen.
Bij mijn huidige 6r wel stoelverwarming en geen bakjes. Misschien ligt het daar aan?
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
Erg blij met mijn AW Polo GTI maar ik mis toch wel wat ruimte om spulletjes in te leggen, uiteraard hoe meer ruimte hoe meer ''rommel'' er vaak in de auto komt maar bij
de 6C zaten er bakjes onder de voorstoelen, vond dat er trouwens ook wat mooier uitzien, maar is dit standaard dat er geen bakjes meer onderzitten?

Bij de AW zit wel een uitsparing om de boekjes te bewaren onder de bestuurdersstoel (kwam ik onlangs achter :tearsofjoy: ) scheelt weer ruimte in het dashboard kastje
 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Zou je daar vanaf de voorkant eens een foto van willen maken?
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.

Carprog zegt dat het niet leverbaar is.
Maar staan wel op het plaatje nummer 17.

Vermoed dat het gewoon golf 7 / 6 en 5 bakjes zijn.
Oftewel rechte bakjes met recht handvat.
hij heeft dus alleen de uitsparing voor de boekjes zoals hij al zei
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Mis daar ook niets aan. Overigens begreep ik dat een papieren onderhoudsboekje inmiddels tot het verleden behoort
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!