AUX-in werkt niet

Ik heb kort geleden een polo 6R, bj. 2012 gekocht waarvan de AUX-in ingang niet werkt.
Ik heb geprobeerd via het menu van het radio bij de AUX-in te komen maar krijg deze via het menu van het radio niet te pakken.

Wie weet hoe dit kan en heeft een oplossing ?
Of is de aux-in gewoon kapot ?hero_rcd310.jpg
 
volkswagen  polo  1.2tdi 
Als ik op AUX uitkom in het menu van het radio selecteer ik deze maar doet vervolgens niets.
Ben er al weer mee bij de garage geweest waar ik hem gekocht heb maar die kunnen het ook niet vinden.

Klopt, Mdi zit in het handschoenenkastje. Maar die doet het dus ook niet.
 
volkswagen  polo  1.2tdi 
In het menu kan je het aux volume instellen, misschien staat deze volledig stil?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk maar het kan natuurlijk.

Ik heb in mijn polo ook fabriek-af een aux aansluiting. Toen ik hem tweedehands heb overgekocht, heb ik direct een mdi aansluiting bij ingebouwd. Bij mij wordt de aux afgesloten zodra er een usb-stick in de mdi zit. Als ik deze eruit haal, gaat de aux weer terug.

Als de mdi bij jou ook achteraf is ingebouwd, kan het misschien zijn dat er ergens een probleempje met de kabels is. Ik moest mijn originele kabelboom van de radio, in een andere blok steken en die dan vervolgens in de radio. Misschien zit het niet goed vast ofzo?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!